طاهری با بیان اینکه افراد مد نظر شورا برای انتصاب در شهرداری کمتر از ۱۰ نفر هستند، اظهار داشت: شورا نیاز به جوی ارام دارد تا بتواند منطقی و بر اساس معیارهای واقعی راجع به شهردار اینده تصمیم گیری کند، لذا نباید برخی افراد، مسائل را به حاشیه ببرند و چهره‌ها را تخریب کنند.
کد خبر: ۱۰۶۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶ 17 August 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: مهدی طاهری  اظهار داشت: برخی افراد در فضای مجازی در حال رایزنی‌های سخیفی با موضوعات غیرمرتبط در رابطه با انتخاب شهردار آینده شیراز هستند و نام برخی افراد را مطرح می‌کنند.

وی افزود: نام افرادی مطرح می‌شود که شاید تمایل به کار در این محیط را نداشته باشند و یا برخی که می‌خواهند ارام و منطقی کار کنند، اما این نوع برخورد در فضای اجتماعی سبب حاشیه‌سازی و تخریب شخصیت‌ها، فرافکنی و کانالیزه شدن افکار از مسائل مهم شهری به مسائل جزئی مدیریت شهری می‌شود.

طاهری گفت: به این معنا که به‌جای تحلیل‌های عمیق به شخصیت‌ها، تحلیل‌های بسیار سخیفی می‌شود و اسامی که مطرح می‌شود ادم‌های عزیز و مهمی هستند؛ لذا این برخورد افراد غیر مسئول در فضای مجازی هیچ منفعتی نه برای خود اشخاص دارد نه برای شورا و شهرداری!

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، گفت: این افراد غیر مسئول می‌خواهند افکار مدیران شورا و سیاست‌گذاران شهر که منتخب مردم هستند را خدشه‌دار کنند، زیرا کسی که در شبکه مجازی می گوید مردم! نه شرعا و نه قانونا جزء مردم نیست، در حالی‌که کسانی که در شورا هستند شرعا و قانونا نماینده مردم هستند و لذا معنا ندارد که کسی در شبکه مجازی به مردم کلماتی دیکته کرده و برای اعضای شورا تحمیل نظر کند.

طاهری با بیان اینکه افراد مد نظر شورا برای انتصاب در شهرداری کمتر از ۱۰ نفر هستند، اظهار داشت: شورا نیاز به جوی ارام دارد تا بتواند منطقی و بر اساس معیارهای واقعی راجع به شهردار اینده تصمیم گیری کند، لذا نباید برخی افراد، مسائل را به حاشیه ببرند و چهره‌ها را تخریب کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: شکل برخورد فعلی تعدادی افراد که یا با سابقه یا بدون سابقه در محیط مجازی با قلم زدن خود به دنبال تحمیل اراده به افکار شورا هستند تا اینکه بگویند ما می‌دانیم شورا به چه نیاز دارد، غلط‌تر از غلط است. این افراد می‌خواهند بگویند شورا بداند که سیاسی عمل نکند، نسبت به قابلیت‌ها و توانمندی‌های عملیاتی شهرداری اقدام کند، فساد را ریشه‌کن کند یا افراد رانتی را از شهرداری خارج کند یا سخنانی از این دست، در حالی که ما خودمان اینها را می‌دانیم و به همین دلیل خواستیم شهردار سابق برود.

وی تاکید کرد: این برخورد صحیح نیست و قطعا به ضرر شهر است و دودش هم به چشم شهروندان می‌رود.

طاهری تاکید کرد: اگر این نوع برخورد سبب شود که افکار شورا از حالت منطقی خارج شود و به سمت انتخاب ناثواب برود مقصر همین افراد هستند.

وی خطاب به برخی فعالان فضای مجازی که دست به انتشار چنین اخباری زده‌اند، گفت: اگر اینها خیلی دلسوز هستند لطف کنند در محیط خصوصی به اعضای شورا نظرشان را مطرح کنند و به صورت حضوری در شورا که دربش به روی هیچ کس بسته نیست حاضر شوند و نظراتشان را مطرح کنند، ما هم می‌شنویم، لزومی ندارد در فضای مجازی این فرافکنی‌ها و جوسازی‌ها انجام شود و نام افرادی که از مدیران خوب نظام هستند منتشر شود، بهتر است نسبت به شخصیت افراد احترام قائل شوند؛ چرا که اینگونه رفتار کردن است که کمال و فرهنگ را در شیراز نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار