معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از برگزاری مسابقات بین المللی تک تیراندازی ۲۰۲۲ به میزبانی یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳ 17 August 2022

سردار عبدالله روستایی گفت: در این دوره از مسابقات، نفرات و تیم‌های برتر از چند کشور دنیا از جمله روسیه، چین، بلاروس، ازبکستان، آذربایجان، زیمباوه و دو تیم برتر نیروی زمینی سپاه به نمایندگی از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران شرکت خواهند داشت.


وی با اشاره به قدمت مسابقات افزود: ابداع کننده این رقابت‌ها کشور روسیه بود که امسال قرار است این مسابقات در آموزشگاه شهیدصدوقی یزد برگزار شود.


معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی تک تیراندازی ۲۰۲۲ در یزد اظهار داشت: نظامیان منتخب شرکت کننده در این مسابقات که در چارچوب مسابقات بین المللی نظامیان ۲۰۲۲ روسیه دنبال می‌شود، به مدت ۹ روز به رقابت خواهند پرداخت.


وی ادامه داد: این مسابقات روز جمعه ۲۸ مردادماه افتتاح شده و در روز پنجم شهریورماه به پایان می‌رسد.


مسئول برگزاری این مسابقات تصریح کرد: نفرات و تیم‌های برتر این رقابت بین المللی با احتساب مجموع امتیازات کسب شده از مراحل و بخش‌های بیست و سه گانه مسابقات شناسایی و معرفی خواهند شد.


روستایی افزایش صلح و دوستی و همکاری بین کشور‌ها و تعامل برای انتقال تجربیات نظامی را از جمله اهداف برپایی مسابقات عنوان کرد و گفت: برپایی این مسابقات بین المللی به ابتکار روسیه از سال ۲۰۱۵، توانسته است تأثیر خوبی در آموزش‌های نیرو‌های مسلح، توسعه زیرساخت‌های آموزشی، آشنایی با روش‌های مختلف آموزشی و در نهایت آشنا ساختن کارکنان نیرو‌های مسلح با آخرین دستاورد‌های حوزه آموزشی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار