رییس مرکز بهداشت شهرستان اراک از کاهش مراجعه کنندگان به مراکز واکسیناسیون خبر داد و گفت: روزانه ۳۰۰ الی ۴۰۰ واکسن در مرکز تجمیعی، پایگاه سلامت و خانه های بهداشت تزریق می شود.
کد خبر: ۱۰۶۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴ 16 August 2022

 

 

به گزارش تابناک مرکزی، شهریار حسینی افزود: مرکز تجمیعی، پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت در دو شیفت صبح و عصر با حداکثر نیرو و توان آماده ارائه خدمت و ایمن‌سازی مراجعه کنندگان می باشند.
وی تاکید کرد: متاسفانه طی سه الی چهار روز اخیر با کاهش موارد مراجعه به مراکز تجمیعی مواجه بودیم بنابراین از همشهریان می خواهیم که به منظور جلوگیری از مواجهه با پیک مجدد کرونا در اسرع وقت با مراجعه به مراکز واکسیناسیون واکسن خود را دریافت کرده و به تکمیل فرایند ایمن سازی خود اهتمام ورزند.
حسینی همشهریان را به دریافت دُز یادآور دعوت کرد و افزود: کاهش موارد مرگ و میر نسبت به پیک های اولیه اپیدمی کرونا، نشان از تاثیر مثبت واکسیناسیون می باشد لذا لازم است که کلیه افرادی که زمان دریافت دُز یادآور آنها رسیده است با مراجعه به مراکز تجمعی آن را دریافت کنند.
وی تاکید کرد: گروه سنی ۵ تا ۱۲ سال یکی از گروه های هدف ویروس منحوس کرونا هستند و پایین‌ترین درصد دریافت واکسن را دارند لذا با توجه به بازگشایی و آموزش حضوری مدارس در سالجاری، توصیه می کنیم که خانواده ها فرزندان خود را با دریافت واکسن علیه ویروس، ایمن کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار