سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پروژه ملی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) ،مهمترین و اولویت دار ترین پروژه ی حوزه ی سلامت استان و منطقه است .
کد خبر: ۱۰۶۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲ 16 August 2022

 


به گزارش تابناک مرکزی، دکتر علیرضا امانی افزود: با توجه به اینکه دغدغه همه مسئولین استان بالاخص نماینده ولی فقیه و استاندار نیز تکمیل و تحویل پروژه بیمارستان ولیعصر به مردم می باشد، دانشگاه علوم پزشکی اراک تمام تلاش خود را خواهد کرد که موانع موجود در پیشرفت حداکثری پروژه برداشته شود تا بتوانیم تا پایان سال جاری این بیمارستان را تکمیل و تجهیز کنیم.
وی گفت: بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) یکی از الزامات و ضروریات شهر اراک، شهروندان استان مرکزی و استان های همجوار است و طی سنوات مختلف، به دلایل مختلفی باعث تاخیر در اجرای پروژه و به بهره برداری رسیدن آن شده است.
او افزود : در حال حاضر اکثر تجهیزات و تاسیسات مکانیکی و الکتریکی لازم برای بیمارستان خریداری شده است و در حال نصب است و هواساز و موتورخانه پروژه تا پیش از فصل سرما راه اندازی خواهد شد.
متولی حوزه سلامت استان مرکزی تاکید کرد: به دلیل اهمیت خدمات ارائه شده توسط این مرکز و موقعیت استان مرکزی و تعداد بالای تصادفات و حوادث جاده ای و صنایع، اتمام هر چه زودتر این بیمارستان از مهمترین و اصلی ترین اولویت های مسئولین استانی و وزارت خانه است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار