به مناسبت روز خبرنگار آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهرستان ماسال برگزار شد
کد خبر: ۱۰۶۲۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳ 16 August 2022

 

در روز دوشنبه ۲۴ مردادماه در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار با حضور فرماندار، معاونت فرمانداری ، بخشداران ورئیس اداره فرهنگ وارشاد شهرستان ماسال در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان تجلیل به عمل آمد.

 

   فرماندار ماسال ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) را تسلیت و ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت  یاد و خاطره خبرنگاران شهید به ویژه شهید محمود صارمی ، گفت: "روز خبرنگار، روز تکریم حق طلبی، صداقت و تلاش بی وقفه برای ایجاد شفافیت در جامعه است.

مهندس گیل چالانی بیان کرد: نامگذاری روز شهادت شهید صارمی به عنوان روز خبرنگار یعنی اینکه  ما باید منش،سیره و خط این شهید گرانقدر را ادامه دهیم.

 

 ایشان راه شهید صارمی را مسیر اخلاق،ادب و صداقت و دلسوزی ،مردم داری و اطلاع رسانی شفاف توام با شهامت و حرکت در مسیر خوبی ها و نیکی ها معنی کردند وخطاب به خبرنگاران تصریح نمودند:ما به عنوان مدیران اجرایی شهرستان با آغوش باز پذیرای نقدها و انتقادات شما عزیزان هستیم و البته انتظار هم داریم در صورت امکان در کنار هر نقد و انتقادی ، راهکار و پیشنهادات قابل اجرا نیز ارائه شود .

فرماندار ماسال به امید آفرینی و حرکت در مسیر ایجاد وفاق ملی به عنوان یکی از رسالت های مهم امروز جامعه شریف خبرنگاری وتولید محتوا متناسب با فرهنگ آداب و رسوم و شرایط شهرستان را  یکی از کارکردهای خبرنگاران و اهالی قلم شهرستان اشاره کرد وعملکردخبرنگاران و اصحاب رسانه را در جریان های همه گیری بیماری کرونا، هدفمندی یارانه ها و دیگر موضوعات عمومی  را شایسته تقدیر دانست و افزود انتظار داریم کماکان روشنگری و اطلاع رسانی و ایجاد حساسیت در رابطه با ویروس کرونا و نیز تزریق دُز سوم و چهارم  در دستور کار قرار گیرد.

 

گیل چالانی با بیان اینکه مطالبه گری و انعکاس به موقع خبرها و نظارت دقیق و جسورانه خبرنگاران، توسعه و پیشرفت شهرستان را در برخواهد داشت افزود: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی عملکرد صحیح مدیران نیز باعث امید آفرینی در جامعه خواهد شد.

فرماندار ماسال اظهار داشت: پاسخگویی در همه حال را وظیفه خود میدانم ودر اتاق فرماندار به روی همه بازاست

 

 

در پایان این مراسم از تلاش های خبرنگاران وفعالین عرصه خبر و رسانه شهرستان ماسال با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل بعمل آمد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار