در تجلیل از اصحاب رسانه مطرح شد
آئین تجلیل اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از اصحاب رسانه و دانش آموزان برتر کنکوری استان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۶۱۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱ 16 August 2022

رمز موفقیت توجه به سرمایه های انسانی است / برترین های کنکوری در جمع خبرنگاران

آئین تجلیل اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از اصحاب رسانه و دانش آموزان برتر کنکوری استان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد مدیر کل آموزش و پرورش استان در این آئین گفت: محرومیت‌ها و کمبود‌ها نتوانست مانع موفقیت‌ها شود و افرادی همانند فرناز حسن زاده و کیارش شیخی رتبه برتر در کنکور سراسری را کسب کردند.
حسنعلی عزت خواه با بیان اینکه سرمایه‌های هر کشور نیروی انسانی است، گفت: هرجا ارزش و بهای سرمایه انسانی بیشتر باشد قله‌های موفقیت بهتر کسب می‌شود و هر کجا این سرمایه نادیده گرفته شود، سیر پیشرفت کندتر خواهد بود که امیدواریم دولتمردان استان ما قدردان این سرمایه‌ها باشند.
عزت خواه در واکنش به برخی حواشی مبنی بر مصادره موفقیت دانش آموز فرناز حسن زاده به آموزش و پرورش، اظهار داشت: برخی رسانه‌ها  قلم زدند که مدیر کل اموزش و پروش میخواهد این موفقیت را با نام خود مصادره کند! قلم زدن‌ها باید بر اساس واقعیت باشد، اگر من به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش نمی‌رفتم برای تجلیل و قدردانی از خانم حسن زاده چه نهاد یا مسئول دیگری باید می‌رفت از این دانش اموز نخبه تجلیل می‌کرد.
این مسئول با بیان اینکه تعلیم و تربیت تنها بر عهده مدرسه نیست، بلکه خانواده باید در کنار مدرسه باشد، گفت: خانواده‌ها در کنار مدارس کوتاهی‌ها در ابعاد مختلف را در حوزه تعلیم و تربیت جبران می‌کنند.
سید علی خواهش نیک فرزند مرحوم خواهش نیک گفت: در سال جاری روز خبرنگار با روز عاشورا مصادف شد، روز خبرنگار با شهادت و‌خون رقم خورده است یعنی شهادت شهید صارمی است.
وی گفت: پدرم خود را فدای صحفه روزگار کرد و امروز در اولین روز خبرنگار در محل کار و خانه از حضورش محروم بودیم، اما یاد و نامش در قلب ما جاری خواهد بود.
مسئول بسیج رسانه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران در دوره‌های آموزشی و خبرنگارای را طی کردند تا تجربه‌ها و مهارت‌های بیشتری کسب کنند.
رضایی به ضرورت امید آفرینی و همچین اخبار امیدبخش اشاره داشت و گفت: خبر‌های منفی که در حوزه آموزش و پرورش منتشر شد به نظر می‌رسد ناشی از محرومیت‌ها در برخی امکانات در نقاط مختلف استان بود.
وی به ضرورت مطالبه گری خبرنگاران همراه با مستندات و منابع اشاره داشت و گفت: در جلسات مختلف اشاره شد برخی تیتر زنی‌ها سبب بهره برداری‌ها می‌شود بنابراین در تیتر‌ها باید دقت کرد.
این مسئول گفت: به اندازه‌ای که اخبار منفی در اموزش و پرورش دیده می‌شود کمتر الگو‌های موفق و برجسته معرفی شده است و باید در این راستا تلاش کرد و روابط عمومی‌ها باید الگو‌های برتر را در همه بخش‌ها معرفی کنند و تنها مختص به کنکور نباشد.
در این نشست از فرناز حسن زاده رتبه یک کنکور تجربی و همچنین کیارش شیخی رتبه یک منطقه ۳ در کنکور ریاضی و همچنین خانواده مرحوم خواهش نیک تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار