واکنش معاون سیاسی به بیانیه منتسب به موسوی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بیانیه منتسب به میر حسین موسوی واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۰۶۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰ 16 August 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی استاندار و با حضور دستگاه‌های مرتبط برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بیانیه منتسب به میر حسین موسوی واکنش نشان داد.
سید جواد هاشمی پاسخ به این بیانیه را در چهار محور، تلاش برای زیر سوال بردن خدمات نظام، مخالفت با مسائل داخلی و حمله به شهدا، تلاش برای احیای مرده سیاسی و نهایتا اتهاماتی در خصوص جانشینی رهبری، مطرح کرد.
هاشمی مهر به بیانیه اخیر یکی از سران فتنه اشاره کرد و گفت: این بیانیه نشان دهنده اوج نادانی یک فرد است و تلاشی برای زنده نمایی یک مرده سیاسی بود.
این مسئول با بیان اینکه میرحسین موسوی در این بیانیه ۴ موضوع را دنبال می‌کرد گفت: یکی از این موضوعات حمله به سیاست ها و برنامه های داخلی نظام بود که اقدامات و خدمات نظام زیر سوال رود.
هاشمی‌مهر افزود: محور دوم و اوج خباثت توهین به شخصیت وزین و انقلابی و شهید راه دفاع از حرم سردار حسین همدانی بود که نشان دهنده اوج نادانی یک فرد است.
وی تصریح کرد: محور چهارم یک مرده سیاسی در این بیانیه در خصوص جانشینی رهبری بود که حرف بی پایه و بی اساس و بی ارزش تلقی می‌شود.
در این نشست هاشمی مهر با بیان اینکه هفته دولت را در پیش رو داشته و همه وظیفه روشنگری داریم اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب شاهد دشمنی گسترده از سوی استکبار جهانی علیه انقلاب نوپا بودیم در جنگ تحمیلی نیز با همه توان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی وارد شدند و ترفندهای مختلفی را نیز بعد از آن به کار گرفتند دشمن دیگر امیدی به جنگ نظامی ندارد و به دنبال جنگ روانی بوده و تلاش اصلی آنها در این راه زیر سوال بردن ارزشهای دینی و معنوی است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با رسانه های گفتاری و شنیداری و ۷۰ سازمان جاسوسی در دنیا به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند تا در ابعاد مختلف ناامیدی را میان مردم ایجاد کنند.
هاشمی‌مهر افزود: اوج تقابل و دشمنی آنها با ما در بحث ناامیدی مردم است و بعد از هشت سال دفاع مقدس اکنون میدان سخت و خطرناکی را پیش رو داریم و نباید در دام دشمن گرفتار شویم.
این مسئول ارشد سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: یکی از ابعاد بسیار خطرناک در سیاستهای خصمانه دشمنان این است که اقدامات و خدمات نظام جمهوری اسلامی را کوچک جلوه داده و مردم را نسبت به انقلاب و نظام بدبین کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار