عضو شورای شهر یزد خبر داد
عضو کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد گفت: از ابتدای سال شاهد دو سیل مخرب در شهر یزد بودیم. برای پیشگیری از خسارت هر دو سیل اقدامات و راهکار هایی پیش بینی شد اما به دلیل حجم زیاد بارش ها، شهر با خسارت هایی در معابر، زیرساخت ها، ساختمان های مسکونی و مغازه های قدیمی مواجه شد.
کد خبر: ۱۰۶۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ 16 August 2022

«محمد مهدی نیکونژاد» ضمن اعلام این خبر ادامه داد: در حادثه سیل اخیر، شهرداری و دستگاه های مربوطه برای خدمات رسانی با کمبود ماشین آلات و تجهیزات روبرو شدند و شهرداری از دیگر شهر های کشور درخصوص فراهم نمودن ماشین آلات و تجهیزات درخواست کمک کرد

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر یزد برای جبران کمبود ماشین آلات و تجهیزات در مواقع بحرانی قرار شد اعتبار تهیه ماشین آلات و تجهیزات را افزایش دهد.

عضو کمیسیون بودجه درباره افزایش اعتبار تجهیزات در مواجه با بحران گفت: در بودجه سال ۱۴۰۱ مبلغ ۶ میلیارد برای خرید ماشین آلات و تجهیزات مدیریت بحران اختصاص داده شده بود که باتوجه به تصمیماتی که در کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد گرفته شد به ۲۱ میلیارد تومن افزایش دادیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، همچنین در خصوص احداث و مرمت سیل بند ها نیز که به دلیل سیل اخیر نیاز به تقویت و استحکام بخشی دارند تا درمقابل سیل های آینده تخریب نشوند، اعتبار از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به ۶ میلیارد و ۵۰۰ افزایش یافت.

منبع: ایسنا
برچسب ها: تجهیزات ، بحران ، بودجه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار