فرماندار اسدآباد:
 فرماندار اسدآباد از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۷۱ پروژه مختلف عمرانی این شهرستان در هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷ 16 August 2022

 فرماندار اسدآباد از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۷۱ پروژه مختلف عمرانی این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، حسین علی اظهار کرد:از این تعداد پروژه ۶۶ طرح جزو پروژه‌های قابل افتتاح و ۵ طرح جزو طرح‌های قابل کلنگ زنی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این تعداد طرح با پیش‌بینی اعتباری افزون بر ۵۰۷ هزار ۸۴ میلیون ریال در هفته دولت توسط دستگاه های مختلفی چون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ،شهرداریها،شرکت برق،شرکت گاز،مخابرات،بنیاد مسکن  افتتاح و یا کلنگ زنی‌می‌شوند،افزود:
اطلاع رسانی دقیق افتتاح و کلنگ زنی این طرح‌ها  توسط دستگاه‌های متولی ضرورت خواهد داشت‌ ضمن اینکه دستگاه های متولی طرح‌ها از هر پروژه ای که فاقد ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی است باید پرهیز کنند چرا که افتتاح نمایشی موجب بدبینی مردم به نظام و دولت خواهد بود.

شرکائی با تاکید بر تبیین اقدامات و خدمات دولت سیزدهم در جامعه و تقویت هر بیشتر ارتباط و تعامل مردم و دولت تصریح کرد:
با بیان دستاوردهای انقلاب و نظام در هفته دولت وفاق و همدلی بیش از پیش  مردم و مسئولین ارتقاء دو چندان خواهد یافت.

وی در ادامه با اشاره به سفر اخیر ریاست جمهوری به استان همدان بیان کرد:
پروژه  کنار گذر از سفر ریاست جمهوری دارای ۱۲۰میلیارد تومان اعتبار بوده و با توجه به اینکه در اربعین امسال حداقل ۵ تا ۶میلیون نفر زائر از ایران به عتبات عالیات سفر خواهند داشت و ۶۰ تا ۷۰ درصد مسیر این زائران از مسیر اسدآباد خواهد بود به همین منظور این پروژه در اربعین سال جاری زیر بار ترافیک خواهد رفت.

فرماندار اسدآباد همچنین  از اتخاذ ۲۲مصوبه با اعتباری افزون بر ۲۴۰ میلیارد تومان برای این شهرستان در سفر ریاست جمهوری به استان همدان خبر داد و اظهار کرد: این تعداد پروژه ها از پیشرفت فیزیکی ۵۰ تا ۷۰ درصد برخوردار بوده و در آینده نزدیک قابل افتتاح و بهره‌برداری هستند. / ایسنا


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار