فرماندار سیروان:
فرماندار شهرستان سیروان با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت بانوان در بدنه مدیریتی یکی از اولویت های دولت سیزدهم است، گفت: انتصاب بانوان توانمند در بدنه مدیریتی باعث تحول در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و غیره می شود و در این راستا نماینده عالی دولت در استان به این موضوع تاکید ویژه ای دارد.
کد خبر: ۱۰۶۱۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ 16 August 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  علیرضا رئیسی در مراسم تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید آموزش و پرورش سیروان با اشاره به اینکه عدالت تربیتی از ارکان مهم و اصولی در حوزه آموزش و پرورش است و رویکرد نظام و انقلاب نیز همین بوده است،گفت: آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت نسل آینده نقش محوری دارد و باید برای این موضوع مهم برنامه های قابل توجهی در زمینه های مختلف داشته باشد.

وی با بیان اینکه در انتصابات به جنسیت افراد توجه نمی شود بلکه توانمندی افراد حائز اهمیت است، افزود: تحکیم و تقویت ساختار آموزش و پرورش که از یک شخصیت حقوقی در نظام اجتماعی برخوردار بوده و مورد احترام همه مردم است باید این عزت پایدار و بیشتر شود.

رئیسی با بیان اینکه در مجموعه آموزش و پرورش رعایت اصول عدالت محوری، انقلاب‌گری، مردم داری، پاکدستی و فسادستیزی و قانون مداری الزامی است،اظهار داشت:اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در آموزش و پرورش این شهرستان ضرورت دارد و می بایست تحولات بنیادین و اساسی به دست جوانان توانمند و خلاق انجام شود که خوشبختانه با این انتصاب به یقین محقق خواهد شد.

فرماندار سیروان با بیان اینکه بخش اعظمی از جامعه فرهنگیان را زنان تشکیل می‌دهند که توجه به ظرفیت عظیم این قشر توانمند موجب پویایی و تحرک در سیستم خواهد شد، تصریح کرد: آموزش و پرورش دستگاهی بزرگ است که به انسانهای بزرگ با فکرهای بزرگ نیاز دارد که در آموزش و پرورش کم نداریم از اینگونه انسانها و ما به معلم احترام می گذاریم تا معلم برای ما آینده بسازد.

رئیسی از تلاش های افراسیاب ابراهیمی سرپرست سابق آموزش و پرورش این شهرستان قدردانی کرد و اظهار داشت: انتظار می رود که سرپرست جدید این اداره بتواند با برنامه ریزی مدون ، مشکلات فرهنگیان را برطرف کند تا شاهد رضایتمندی آنان در زمینه های مختلف باشیم.

همچنین در این مراسم سرپرست آموزش و پرورش شهرستان سیروان گفت:قبل از هر چیز ابتدا از مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرماندار جهادی شهرستان، امام جمعه محترم و همه بزرگوارانی که به این بنده حقیر اعتماد کرده اند، صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم بتوانم آموزش و پرورش را در این خطه با همکاری همه همکاران عزیزم به جایگاه واقعی خود برسانم.

وجیهه سبزی فرد افزود: شهرستان سیروان هنوز جایگاه واقعی خود را در زمینه های مختلف بدرستی پیدا نکرده و آموزش و پرورش نیز از این مقوله استثنا نیست، انشاءالله با برنامه ریزی های مناسب و مدون جایگاه آن تقویت شود تا خروجی آن برای جامعه هدف قابل لمس باشد.

وی اظهار داشت:تربیت مهم‌ترین رکن آموزش و پرورش است و این با حرف درست نمی شود و باید امروز دوید و جهاد کرد و اگر حاصل همه ساخت و سازها و تجهیزات، تربیت انسانی موفق، خلاق، اهل نماز، مودب و با مهارت نباشد، دچار خسران شده‌ایم.

سرپرست جدید آموزش و پرورش شهرستان سیروان تصریح کرد: تحول بنیادین ابتدا باید در فکر و ذهن همه اجرا شود چرا که باید تحول در نگرش ما به انسان ها، جامعه، تعلیم و تربیت و همکاران عوض شود و تا تحول درونی انجام نشود تحول بیرونی انجام نخواهد شد.

سبزی فرد گفت: از امام جمعه سیروان، فرماندار جهادی شهرستان ، معلمان، نخبه گان، کارکنان آموزش و پرورش، خیرین مدرسه ساز، معتمدین شهرستان، معاونین، کارشناسان حوزه‌های مختلف مدیریت انتظار دارم تا با تعامل و همکاری با یکدیگر این چرخ سنگین تعلیم و تربیت که هدفش تکامل انسان و تحکیم بنای خانواده و رشد و تعالی جامعه است را به حرکت درآوریم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار