محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی ضمن رد برخی برداشت‌ها از سخنان اخیر وزیر ارشاد درباره ممنوع‌الکاری نوید محمدزاده، از مشخص شدن تکلیف فیلم «برادران لیلا» طی هفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۱۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰ 17 August 2022

به گزارش تابناک ایلام به نقل از مهر، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی، درباره فیلم‌های توقیف شده و ابهام در موقعیت اکران فیلم "برادران لیلا" و شانس این فیلم برای معرفی به اسکار در حالی که اینگونه به نظر می‌رسد که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توقیف برخی فیلم‌ها و ممنوع الکار بودن عوامل این فیلم‌ها همچون نوید محمدزاده را تأیید کرده است، گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صحبت‌های اخیر خود نسبت به توقیف و یا ممنوع الکار بودن فرد و یا فیلم خاصی صحبت نکرده است، وی اعلام کرده است که اگر کسی ممنوع الکار شده باشد عطف به ما سبق نمی‌شود و فیلم‌های گذشته‌ای که بازی کرده و یا ساخته‌اند دچار مشکل نمی‌شود. جمله وزیر فرهنگ دقیقاً این بود، اما رسانه‌ها به سمت و سوی یک بازیگر و یا کارگردان این صحبت را ارجاع داده و نقد و تحلیل‌های خود را داشتند.

وی در ادامه توضیح داد: یک سری از دوستان برای بیانیه ۱۷۰ نفر و یک سری دیگر از دوستان نیز در حاشیه جشنواره فیلم کن دچار مشکلاتی شده‌اند. در این راستا و درباره بیانیه ۱۷۰ نفر درخواستی کردیم که گفتند این جریان مربوط به سازمان سینمایی نیست، همچنین از کسانی که این بیانیه را امضا نکرده و اطلاعی نسبت به آن نداشتند خواستیم رسماً اعلام کنند تا دچار مشکلات عدیده نشوند، اما اینکه کدام یک از این دوستان ممنوع الکار هستند، تا آخر هفته آینده رسماً اعلام می‌شود./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار