فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: در راستای حمایت از تولید داخلی و مقابله با پدیده شوم قاچاق، از ابتدای امسال تا کنون، ۹۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان پاکدشت کشف شد.
کد خبر: ۱۰۶۱۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳ 16 August 2022

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ نجم‌الدین مرادی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حمایت از تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی، مقابله با پدیده شوم قاچاق کالا و تقلب را در دستور کار خود قرار داده و توانسته در حوزه‌های مختلف کشف، به موفقیت‌های خوبی دست یابد.

وی گفت: از ابتدای امسال تا کنون، نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت موفق شده تا با اشراف اطلاعاتی، ۹۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق را شناسایی و کشف کند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۴ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اجرای مستمر طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق مختلف پاکدشت گفت: نیروی انتظامی علاوه بر پاکسازی روزانه مناطق آلوده، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها از افراد متخلف از جمله فروشندگان مواد مخدر، نسبت به اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی به صورت ماهانه اقدام کرده و دستاوردهای خود را در قالب نمایشگاه در معرض دید مردم قرار می‌دهد.

مرادی تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۴۶۸ کیلو و ۱۴۰ گرم انواع مواد مخدر در مناطق مختلف پاکدشت کشف شده که این میزان نسبت به سال قبل که ۴۳۹ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده بود، ۶ درصد افزایش یافته است.

وی همچنین از متلاشی شدن ۳ باند قاچاق مواد مخدر در ۵ ماهه نخست امسال در پاکدشت خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت افزود: در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر نیز از ابتدای امسال تا کنون ۱۸۶نفر در مناطق مختلف پاکدشت دستگیر شدند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۲ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: در حوزه برخورد با سارقین و رفع دغدغه‌های شهروندان، از ابتدای امسال تا کنون ۶۶۱ سارق در پاکدشت دستگیر شده و این افراد با تشکیل پرونده و ارائه دلائل و قرائت محکم، به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

این مقام انتظامی افزود: خوشبختانه با اقدامات فرهنگی و آموزشی و برخورد قاطع پلیس با اراذل و اوباش و اشرار، در ۵ ماهه نخست امسال شاهد کاهش ۵۳ درصدی شرارت‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل می‌باشیم.

مرادی گفت: در حوزه تصادفات و حوادث جاده‌ای با اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه صورت گرفته، با وجود افزایش تصادفات جرحی و خسارتی، تعداد فوتی‌ها نسبت به سال قبل که ۱۵ مورد بود به ۴ نفر از ابتدای امسال تا کنون کاهش یافته است.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار