درب ضد سرقت نسبت به درب‌ های معمولی از امنیت بیشتری برخوردار است و به خوبی می‌ تواند از ورود افراد غیر جلوگیری کند. در‌ واقع این‌ گونه درب‌ ها در برابر هر‌ گونه فشار، برش، اهرم و حتی دست‌ کاری، فوق‌ العاده ایمن هستند؛
کد خبر: ۱۰۶۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳ 16 August 2022

درب ضد سرقت نسبت به درب‌ های معمولی از امنیت بیشتری برخوردار است و به خوبی می‌تواند از ورود افراد غیر جلوگیری کند. در‌واقع این‌ گونه درب‌ ها در برابر هر‌گونه فشار، برش، اهرم و حتی دست‌کاری، فوق‌ العاده ایمن هستند؛ همچنین ناگفته نماند که این نوع درب‌ها در برابر گرما، سرما و آتش نیز مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند. البته باید در‌نظر داشت که برای هر موقعیت نیاز است که از یک درب ضد سرقت مناسب استفاده شود تا تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد. حال ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ی این نوع درب‌ها، به‌خصوص عوامل تأثیرگذار در قیمت آن‌ها صحبت کنیم.درب ضد سرقت

انواع درب امنیتی

درب‌ های ضد سرقت دارای انواع مختلفی هستند که هر‌کدام دارای ساختار متفاوت بوده و ویژگی‌ های منحصر به‌ فردی نیز خواهند داشت که عبارت‌اند از:

- درب ضد سرقت فلزی:

این نوع درب از فولاد یا آهن نرم ساخته‌ شده است که در آن از یک قطعه شیشه‌ی آب‌دیده نیز استفاده‌ شده است. تولید این نوع درب‌ ها معمولاً در چین انجام می‌ شود.

- درب ضد سرقت چوبی:

همان‌ طور که مشخص است، ساختار این نوع درب، ترکیبی از فلز و چوب است که بخش عمده‌‌ی درب‌ ضد سرقت در بازار را چنین درب‌هایی تشکیل می‌ دهند. گفتنی است که ظاهر این نوع درب ضد سرقت، شبیه به درب‌ های معمولی است.

موارد با اهمیت در زمان خرید درب ضد سرقت

اگر احساس نیاز به درب فوق امنیتی دارید، باید در زمان خرید این نوع درب‌ ها به موارد مختلفی توجه کنید که ما در ادامه به مهم‌ ترین این موارد می‌ پردازیم:

- بررسی جنس چارچوب:

معمولاً یک چارچوب درب ضد سرقت باید از یک آلیاژ مناسب و با‌کیفیت باشد؛ همچنین باید محل اتصال ورق‌ ها از امکان جوشکاری فوق‌ العاده‌ای برخوردار باشد. بهترین جوش به‌کارگیری شده، جوش co2 است که بررسی آن ضروری به نظر می‌ رسد.

- بررسی ضخامت چارچوب:

در بهترین حالت، ضخامت چارچوب باید حداقل 1.5 میلی‌ متر باشد. هر‌چند بالاتر از این اندازه، کیفیت درب ضد سرقت را نشان می‌دهد که خرید آن ایده‌آل خواهد بود.

- بررسی جنس لولا:

برای اینکه وزن لنگه درب تحمل شود، پر‌ واضح است که باید از بهترین لولا در، استفاده شده باشد. در‌ واقع اگر جنس لولا، مطلوب در‌نظر گرفته نشود، پس از مدتی از حالت ریگلاژ خارج می‌شود و افراد را به دردسر می‌ اندازد.

- بررسی جنس لایه:

اگر‌چه انتخاب جنس لایه درب به سلیقه‌ی افراد بستگی دارد، اما باید متناسب با محل مورد‌استفاده، این نوع درب‌ ها در‌نظر گرفته شود؛ به‌عنوان نمونه، جنس ام‌ دی‌ اف به دلیل زیبایی که دارد، بیشتر از انواع دیگر مانند جنس ملامینه یا پی‌ وی‌ سی مورد‌استفاده قرار می‌گیرد.

- بررسی کیفیت دستگیره‌ ها:

ابزار یراقی که در ساخت انواع درب ضد سرقت به‌ کارگیری می‌شود، باید به خوبی مورد‌ بررسی قرار بگیرند. به‌طور‌کلی کیفیت ابزار یراق این نوع محصولات، در طولانی‌ مدت استفاده کردن از آن‌ها نقش مستقیم خواهد داشت.

درب های ایمن

چرا باید از درب‌های ضدسرقت استفاده کرد؟

همان‌طور که می‌دانید، به‌کارگیری از درب‌ های ضدسرقت به دلایل مختلف انجام می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها، محافظت از موقعیت‌های مختلف است. با این حال ویژگی‌ هایی که این نوع درب‌ ها دارند، سبب شده است تا به‌کارگیری از آن‌ها بیشتر از گذشته شود که ما در ادامه به مهم‌ترین این موارد می‌ پردازیم:

- وجود ورقه فلزی محکم و ممانعت از ورود و نفوذ افراد غیر.

- اتصال از چندین نقطه به چارچوب، مانند قفل‌های گاوصندوق.

- دارا بودن عایق صوتی.

- ضد حریق بودن درب ضد سرقت با استفاده از سنگ پشم نسوز.

- امکان و قابلیت غیر اهرم کردن درب‌های ضد سرقت.

- جلوگیری از ورود گرد‌و‌غبار از اطراف درب ضد سرقت با استفاده از زه لاستیکی.

- قابلیت نصب فوق‌العاده آسان این نوع درب‌ها در مقابل دیگر انواع درب‌ها.

- به‌کارگیری از 11 زبانه در قفل درب‌های ضد سرقت.

- ضخامت مناسب ورق به‌کار گرفته‌شده در این درب به‌ جهت افزایش امنیت.

- ضد‌آب بودن درب ضد سرقت.

- تنوع فوق‌العاده عالی رنگ و مدل درب‌های ضدسرقت.

- قابلیت استفاده از قفل‌های شب‌بند.

- امکان ارائه از زنگ اضافی و دوربین چشمی

عوامل تأثیرگذار در قیمت درب ضد سرقت

برای اینکه قیمت این نوع درب‌ ها سنجیده شود، باید به موارد مختلفی پرداخت که مهم‌ترین آنها عبارت‌ اند از:

- ابعاد و وزن درب:

از‌جمله مهم‌ ترین مواردی که در قیمت این نوع درب‌ها دارای اهمیت است، اندازه و وزن آن‌ ها است. در‌واقع در‌صورتی‌ که درب ضد سرقت یک لنگه یا دو لنگه باشد، ممکن است دارای وزن بیشتری بوده و در قیمت نهایی محصول اثرگذار خواهد بود.

- فاصله تا محل نصب درب:

مکان نصب این نوع درب‌ ها نیز در تعیین قیمت آن‌ها موثر است؛ بنابراین فاصله‌ی در‌ نظر گرفته‌ شده تا حمل درب ضد سرقت به جهت نصب، در قیمت نهایی خرید این محصول در‌نظر گرفته می‌شود.

- نحوه نصب درب:

برای اینکه این نوع درب‌ ها نصب شوند، از روش‌های مختلف استفاده می‌ شود که از‌جمله می‌ توان به روش جوش دادن اشاره کرد. البته روش‌ های دیگری نیز وجود دارند که رول بولت نام داشته و هر‌کدام روش خاصی برای نصب درب ضد سرقت است.

- کیفیت درب:

پر‌ واضح است که هر چه کیفیت درب‌های ضد سرقت بیشتر باشد، به قیمت نهایی آن‌ها افزوده می‌شود. ضمن اینکه اگر درب شامل ضمانت و گارانتی نیز باشد، در تعیین قیمت آن موثر خواهد بود.درب های ایمن بزرگ

خلاصه کلام

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با درب ضد سرقت آشنا کنیم و با توجه به اینکه در اکثر موقعیت‌ ها نیاز به چنین درب‌هایی است، بنابراین احتمال خرید آن‌ ها افزایش می‌یابد اما پر‌واضح است که خرید چنین محصولاتی باید از معتبرترین فروشگاه درب ضد سرقت انجام شود تا بتوانید در کنار کیفیت، از قیمت‌های مناسب نیز بهره‌مند شوید.

گفتنی است که در‌حال‌ حاضر در بازار فروش درب ضد سرقت، انواع و اقسام این درب‌ها وجود دارد که طبیعتاً باید با توجه به موقعیت مدنظر، اقدام به انتخاب برترین درب ضد سرقت کرد. توصیه می‌کنیم که اگر قصد خرید چنین درب‌هایی را دارید، کافی است به مراکز معتبر مراجعه کنید تا قبل از خرید، مشاوره‌ی رایگان نیز به شما عزیزان ارائه شود. ضمناً ناگفته نماند که حتماً از مراکزی برای تهیه این نوع محصولات استفاده نمایید که ضمانت و خدمات پس از فروش را به نحو احسنت در‌نظر گرفته‌اند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار