عصر امروز اعضای هیئت رئیسه جدید دور ششم شورای اسلامی دهدشت و شهردار دهدشت و جمعی از معاونین با دعوت از مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و بازدید از محدوده پروژه احداث کمربندی سوم ؛ خواستار تسریع در آغاز عملیات این پروژه بسیار مهم و حیاتی شدند.
کد خبر: ۱۰۶۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷ 15 August 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، عصر امروز اعضای هیئت رئیسه جدید دور ششم شورای اسلامی دهدشت و شهردار دهدشت و جممع از معاونین با دعوت از مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و بازدید از محدوده پروژه احداث کمربندی سوم ؛ خواستار تسریع در آغاز عملیات این پروژه بسیار مهم و حیاتی شدند.

جلال داورپناه و رئیس جدید دور ششم شورای اسلامی دهدشت در جمع بازدید کنندگان اظهار داشت که نقطه شروع ما جهت زیرسازی این کمربندی از سمت میدان شهید ضیاعی تا اداره محیط زیست باشد .

جمع بازدید کننده گان بر این باور بودند که با آغاز عملیات از سمت میدان شهید ضیاعی قطعا در ادامه مسیر خود مالکین حاشیه این کمربندی به استقبال خواهند آمد و احتمال اینکه مالکی بخواهد جلو بگیرد خیلی کم هست .

قابل ذکر است که با احداث این‌پروژه قطعا شهر دهدشت از بن بستی در حوزه ساخت و ساز ها و ساخت مسکن و شهرک سازی ها خارج خواهد شد و از معضل گره های ترافیکی شهر که بعضا شاهد آن در مرکز شهر و محدوده دو کمربندی دیگر هستیم ؛ کاسته خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار