مدیر حج و زیارت استان البرز به زائران پیاده روی اربعین حسینی تاکید کرد که شرط اعزام به اربعین حسینی(ع) اخذ به موقع گذرنامه و ثبت نام در سامانه سماح است.
کد خبر: ۱۰۶۱۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷ 15 August 2022

به گزارش «تابناک البرز» محمدحسن سامعی در نشست مشترک کمیته اعزام اربعین حسینی(ع) که به منظور ارائه خدمات بهینه به زائران عتبات عالیات و صیانت از سلامت عمومی با حضور نمایندگانی از اداره کل پست استان، خبرگزاری جمهوری اسلامی، اداره کل گذرنامه در محل دفتر مدیریت حج و زیارت استان البرز تشکیل شد، گفت: دستگاه های مربوطه هر چه سریعتر به مردم ولایی البرز برای تسریع در درخواست گذرنامه اطلاع رسانی کنند.

پیش بینی ارائه خدمات پستی و ارسال به هنگام گذرنامه زائران و مشتاقان اعزام به اربعین حسینی(ع) در مراکز پستی استان، آمادگی اداره کل گذرنامه جهت پذیرش و ارائه خدمات صدور به موقع گذرنامه زائران و هماهنگی بین دستگاههای مرتبط از موضوعات مطروحه در این نشست بود.

نماینده اداره گذرنامه استان البرز نیز در این نشست عنوان کرد که در حال حاضر با توجه به حجم بالای درخواست کنندگان، زمان درخواست تا صدور گذرنامه طولانی تر از گذشته شده که با توجه زمان کم باقی مانده تا اربعین حسینی(ع) از زائران و مشتاقان زیارت اباعبدالله الحسین (ع) درخواست می گردد در اسرع وقت نسبت به این امر اقدام کنند.

مدیرکل پست استان البرز نیز در این نشست گفت: شهروندان البرزی می توانند برای پیگیری روند ارسال گذرنامه خود از طریق شماره تماس ۱۹۳ مراتب را پیگیری نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار