آبفای چاروسا در خصوص سقوط گراز در منبع آبفا توضیحاتی داد.
کد خبر: ۱۰۶۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴ 15 August 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، بهروز بهروز نسب سرپرست آبفای چاروسا در خصوص خبر درج شده مبنی بر سقوط توله گراز در منبع مسیر قلعه رئیسی به روستای الگن عنوان کرد: اتفاق صورت گرفته در روز گذشته در خط انتقال لوله آب بین روستای الگن و المور در یک حوضچه اتفاق افتاد که در تماس تلفنی کارکنان محیط زیست شهرستان کهگیلویه با آبفای چاروسا سریع خود را در محل حاضر کردیم.

وی افزود: متوجه سقوط سه توله گراز در کنار این حوضچه شدیم که پس از بررسی‌های صورت گرفته گراز‌ها جهت استفاده از آب اضافه در سر خط انتقال آب از روستای الگن به روستای المور که اضافه آب باران بود و رفع تشنگی در آب سقوط کردند.

بهروزنسب یادآور شد: بررسی‌های صورت گرفته آبفا نشان بر این بود که در سر خط هیچ گونه شکستگی لوله یا ترکیدگی وجود نداشت و آب موجود آب باران روز‌های گذشته بود که در سر خط انتقال آب جمع شده بود.

وی با بیان اینکه مردم تحت تاثیر حاشیه‌ها قرار نگیرند و به راحتی از آب انتقال الگن استفاده کنند یادآور شد: آماده آزمایش از آب مورد استفاده در آزمایشگاه‌های استان هستیم و مردم به راحتی از آب استفاده کنند و فردا هم درب دریچه‌ها را پلمپ خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار