گزارش تابناک از سفر یک روزه عزتخواه به شهرستان های گرمسیری
روز جمعه مدیر کل آموزش و پرورش بازدیدی از برخی شهرستان های گرمسیری برای بررسی آخرین وضعیت پروژه های احداث چمن مصنوعی داشت که در این سفر یک روزه برخی موارد و مشکلات دیگر مرتبط با حوزه آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گرفت .
کد خبر: ۱۰۶۱۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳ 14 August 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روز جمعه مدیر کل آموزش و پرورش بازدیدی از برخی شهرستان های گرمسیری برای بررسی آخرین وضعیت پروژه های احداث چمن مصنوعی داشت که در این سفر یک روزه برخی موارد و مشکلات دیگر مرتبط با حوزه آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گرفت . ضمن اینکه سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه و همچنین دیدار با امام جمعه شهر دهدشت هم از جمله برنامه های سفر عزتخواه به مناطق گرمسیری استان بود .
فیلم / گزارش مختصر سفر به مناطق گرمسیری / بررسی وضعیت ساختمان اداری نا ایمن آموزش و پرورش چرام
بهره برداری از ۱۰ چمن مصنوعی مدارس در هفته دولت
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد  گفت: ۱۰ چمن مصنوعی در مدارس استان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
حسنعلی عزت‌خواه  در بازدید از چمن های مصنوعی در حال ساخت  در شهرستان‌های چرام و لنده  گفت:  با  همکاری معاونت تربیت بدنی وسلامت وزارت آموزش وپرورش و انعقاد  تفاهم نامه ای در زمينه توسعه فضاهای ورزشی  تعداد ۴۰ چمن مصنوعی‌  در فضای مدارس در حال انجام است.
وی با بیان اینکه کار نصب ۱۰ چمن مصنوعی  در حال اتمام است و تا هفته دولت به بهره برداری می رسند  گفت:  مابقی چمن های مصنوعی   کار زیرسازی آنها  انجام شده و تا اواخر مهر‌ماه  به بهره برداری خواهد رسید.
در این بازدید ها روسای آموزش وپرورش گزارشی از فعالیتهای آموزش وپرورش  در زمینه پیشرفت فضاهای ورزشی  ارائه دادند.
خبرنگاران علمداران مبارزه با تهاجم فرهنگی دنیای غرب
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه دهدشت، از جنگ نرم دشمن به عنوان مهمان ناخوانده در بین جوانان یاد و اظهار کرد: دشمن از جنگ سرد مایوس شده و رویه خود را تغییر داده و می‌داند ملت مقاوم ایران جلوی جنگ سخت ایستاده و مرزهای جغرافیایی ما توسط مرزبانان غیور محافظت می‌شوند.
مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد افزود: اما جنگ نرم مرز نمی‌شناسد و ارزش‌ها و سبک زندگی‌ها را به یغما می‌برد.
وی راه مقابله با جنگ نرم را آشنایی با رسانه‌ها عنوان و تصریح کرد: امروز دنیای غرب به دنبال تهاجم فرهنگی در کشور ما است و اولین علمدارانی که باید جلوی این تهاجم فرهنگی را بگیرند و در خط مقدم حضور داشته باشند خبرنگاران هستند.
عزت‌خواه ادامه داد: خبرنگارانی که در خط مقدم فضای مجازی قرار دارند باید با نگاه تحلیلی و مسلط بر موضوعات رسانه‌ای علم جهاد تبیین را با علم آگاهی به اهتزاز در بیاورند.
وی افزود: همچنین معلمان و دانش‌آموزان و اولیاء با وحدت می‌توانند علیه این شبیخون فرهنگی بایستند، همان‌طوری که جنگ را اداره کردیم قطعا جنگ نرم را اداره خواهیم کرد.
عزت‌خواه گفت: اگر اقشار جامعه پیوند همبستگی داشته باشند بر بسیاری از مشکلات فائق خواهیم آمد.
وی عنوان کرد: ما می‌توانیم با الهام‌گرفتن از درس‌های کربلا بر تک‌تک مشکلات غلبه کنیم.
عزت‌خواه از کربلا به عنوان الگوی تمام عیار برای افراد جامعه نام برد و تصریح کرد: جوانان ما باید به تبعیت از قاسم‌بن‌الحسن خودشان موج ایجاد کنند و تابع موج نباشند.
وی در پایان از مرزبانان تیپ سرافراز ۴۸ فتح استان کهگیلویه وبویراحمد که در شمال غرب کشور در حال مرزبانی از جغرافیای کشور است تشکر و قدرداني کرد.
دیدار با امام جمعه دهدشت
مدیر کل آموزش و پرورش همچنین با حضور در دفتر امام جمعه دهدشت با حجت الاسلام وحدانی فرامام جمعه این شهر دیدار و برخی موضوعات مرتبط با آموزش و پرورش را مطرح کرد .
عزتخواه همچنین با اشاره به در پیش بودن آغاز سال تحصیلی ، مشکل فضای آموزشی در برخی نقاط استان و شهرستان کهگیلویه را بیان کرد.
امام جمعه دهدشت با توجه به مشکلات فضا‌های آموزشی مدارس شهرستان کهگیلویه، خواستار نگاه ویژه مدیرکل آموزش و پرورش برای رفع این نقصان‌ها شد.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این دیدار با بیان اینکه امروز نقش تربیتی آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست اظهار کرد: اگر امروز حوزه‌های علمیه و دانشگا‌ه‌های ما موفقیتی دارند علت این است که خوشه‌چین آموزش و پرورش هستند.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه اگر بخواهیم فرهنگ و اقتصاد درست شود باید شاکله دانش‌آموزی درست نقش ببندد گفت: آموزش و پرورش مادر جامعه در نقش تربیتی است لذا همه آحاد جامعه باید به کمک این نهاد بیایند.
وی افزود: امروز در دنیای تحریف قرار داریم و شبکه‌های جمعی به دنبال تخریب برای فرهنگ جامعه از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند.
امام جمعه دهدشت بیان کرد: هر وقت جامعه به معلم به عنوان تکریم عالم نگاه کرد آن وقت موفق می‌شویم.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در ادامه صحبت‌های خود مشکلات فضا‌های آموزشی مدارس شهرستان کهگیلویه را یادآور شد و خواستار نگاه ویژه مدیرکل آموزش و پرورش برای رفع این نقصان‌ها شد.
وی هم‌چنین خواستار توجه ویژه به مسئله پرورشی شد و خاطرنشان کرد: مدیران انقلابی باید در همه صحنه‌ها حضور فعال و خلاق داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار