کد خبر: ۱۰۶۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴ 14 August 2022

یکی از داغ‌ترین موضوعات اینستاگرام، موضوع افزایش فالوور است. علت این مساله هم این است که فالوور حکم ستون پیج را دارد و بدون فالوور فعالیت در اینستاگرام معنایی ندارد. عده‌ای می‌خواهند مشهور شوند، برخی می‌خواهند کالا و خدمات خود را بفروشند، برخی به دنبال شاد کردن دیگران هستند. بالاخره با هر هدفی که در اینستاگرام باشید، فالوور نقش اصلی را ایفا می‌کند. به همین خاطر قصد داریم در ادامه روش‌هایی را به شما بگوییم تا با استفاده از آن‌ها بتوانید فالوورهای خود را در اینستاگرام افزایش دهید.

آپ فالو: سایت خرید فالوور ایرانی

روش‌های سریع افزایش فالوور در اینستاگرام

برای اینکه مخاطبان خود را در اینستاگرام افزایش دهید روش‌های مختلفی وجود دارد. برخی از آن‌ها پولی بوده و برخی دیگر رایگان هستند. همه این موارد نتیجه بخش بوده و با انجام هر کدام از آن‌ها می‌توانید تعدادی فالوور جذب کنید.

جذب از طریق اکسپلور

جذب فالوور از اکسپلور یکی از بهترین روش‌ها به شمار می‌رود. اما برای اینکه به این صفحه ورود پیدا کنید باید با قواعد اکسپلور آشنایی کامل داشته باشید. فقط پست‌هایی که شرایط کافی را داشته باشند می‌توانند از اکسپلور به نتیجه رسیده و به صورت رایگان فالوور جذب کنند.

قدم اول برای اینکار داشتن محتوای حرفه‌ای به همراه کاور و عنوان جذاب است. با داشتن این مدل پست، توجه کاربران را در اکسپلور جلب می‌کنید و در نتیجه باعث می‌شود پست را باز کرده و وارد پیج شما شود.

بلاگری در استوری‌ها

نگه داشتن فالوور در پیج، سخت‌تر از جذب فالوور است. عده زیادی هستند که به راحتی فالوور جذب می‌کنند اما نمی‌توانند آن‌ها را نگه دارند. بلاگری کردن در استوری و دادن اطلاعات مفید و کاربردی به کاربران باعث می‌شود فالوورهای فعلی شما در پیج مانده و به دیگران نیز صفحه شما را توصیه کنند.

همچنین کاربرانی که تازه وارد پیج شما می‌شوند معمولا به سراغ استوری می‌روند و باید کاری کنید تا آن‌ها پیج را فالو کنند.

آپ فالو: سایت خرید فالوور ایرانی

تعامل با فعالان حوزه کاری خود

سعی کنید که هنگامی که همکاران شما پستی منتشر می‌کنند، نسبت به پست‌ها واکنش نشان داده و آن‌ها را لایک کنید و زیر آن‌ها نظر خودتان را بنویسید. همچنین می‌توانید با برگزاری لایوهای مشترک، تجربیات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید. این روش کمک زیادی به جذب فالوور می‌کند.

برگزاری لایوهای پرسش و پاسخ

در حالت کلی وقتی لایو برگزار می‌کنید و فالوورها شما را می‌بینند، اعتماد آن‌ها به شما بیشتر می‌شود. شما می‌توانید به صورت هفتگی، ماهانه و... لایوهای پرسش و پاسخ برگزار کنید و به سوالات آن‌ها جواب دهید. بهترین حالت این است که به برخی از کاربران اجازه دهید در لایو حضور داشته باشند. با اینکار اولا اعتماد فالوورها را نسبت به خودتان بالا می‌برید و همچنین فالوورهای آن‌ها نیز لایو شما را دیده و شما را دنبال می‌کنند.

تبلیغات

یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش فالوور، تبلیغ در دیگر پیج‌ها است. بعد از اینکه پیج یا پیج‌های مناسب برای تبلیغ را پیدا کردید، می‌توانید از آن‌ها بخواهید تبلیغ شما در صفحه خود قرار دهند. البته بهتر است به پیج‌هایی تبلیغ دهید که قبلا در آن‌ها تبلیغات نداشته‌اید و یا مدت زیادی گذشته است.

تبلیغ در اینستاگرام یکی از پرهزینه‌ترین کارها است ولی در عوض می‌توانید فالوور واقعی و هدفمند جذب کنید.

آپ فالو: سایت خرید فالوور ایرانی

خرید فالوور ایرانی و واقعی

در میان تمام روش‌هایی که در بالا گفتیم یکی از بهترین روش‌ها خرید فالوور ایرانی و واقعی است. در این حالت شما با پرداخت مبلغ بسیار کم، فالوورهای زیادی را به دست آورید. از آنجایی که این فالوورها ایرانی و واقعی هستند با انجام فعالیت در پیج، تعامل را به شدت بالا برده و به رشد پیج شما کمک می‌کنند.

البته بهتر است بدانید که خرید فالوور ایرانی به این معنا نیست که شما دیگر هیچ کاری انجام ندهید، بلکه شما باید محتوای اصولی گذاشته و سایر روش‌های افزایش فالوور را نیز انجام دهید. با خرید فالوور واقعی اینستاگرام در کنار انجام سایر کارها مثل خرید فالوور فیک رشد چندین برابری در کوتاه‌ترین زمان را تجربه خواهید کرد.

از کجا فالوور واقعی خریداری کنیم؟

اگر تصمیم جدی گرفته‌اید که فالوور خود را در اینستاگرام افزایش دهید و کسب و کار قدرتمندی در آن بسازید، می‌توانید با مراجعه به سایت آپ فالو به برترین خدمات اینستاگرام دسترسی داشته باشید. آپ فالو به صورت کاملا اختصاصی بوده و توسط دیگر پلتفرم‌ها ارائه نمی‌گردد و با یکبار استفاده از خدمات ما درخواهید یافت که ما دارای کمترین نرخ ریزش هستیم.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار