اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام حوزه هلال احمر حدود ۲۸ میلیارد تومان و در مجموع اجرای مصوبات ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
کد خبر: ۱۰۶۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳ 13 August 2022

اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام حوزه هلال احمر حدود ۲۸ میلیارد تومان و در مجموع اجرای مصوبات ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش تابناک همدان، علی سنجربگی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: طرح‌های پیشنهادی هلال احمر پیش از سفر رییس جمهور با حضور در معاونت عمرانی مطرح و جلسه دفاعیه‌ای در حوزه معاونت اجرایی رییس جمهور برگزار شد.

علی سنجربگی گفت: ۲ طرح برای هلال احمر تعریف شد که نخست خرید تجهیزات ارتباطی امداد و نجات و دوم بازسازی، تکمیل و تجهیز ساختمان‌های امدادی و پایگاه‌های امداد و نجات نیمه کاره جمعیت هلال احمر استان همدان است.

او با بیان اینکه سامانه های ارتباطی مهمترین نقش را هنگام بروز حوادث دارند گفت: این مجموعه دارای سیستم ارتباطی بسیم «آنالوگ» است که اکنون کارآیی کمتری به تجهیزات نوین دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: پیش از سفر هیات دولت به استان همدان نوسازی، توسعه و تجهیز سامانه ارتباط رادیویی هلال احمر همدان و تبدیل آن از آنالوگ به دیجیتال مطرح شد چرا که مهمترین مزیت‌های سیستم دیجیتال، تحت وب بودن،  برد و کیفیت بالا و امکانات و تجهیزات نوین به روز است.

زمان بروز سانحه ابتدا شریان‌های حیاتی نظیر آب، برق، گاز و تلفن آسیب می‌بینند بنابراین تنها امکان ارتباط گیری با مراکز فرماندهی و ستادی، امدادگران حاضر در مناطق آسیب دیده و هماهنگی با آن‌ها در زمینه امداد رسانی به مصدومان، ارتباطات رادیویی است و وجود تجهیزات رادیویی نوین سبب افزایش پوشش رادیویی در سطح استان و کشور می‌شود.

سنجربگی پیش بینی کردبرای خرید و ارتقای سامانه ارتباطات رادیویی جمعیت هلال احمر استان به همراه ۵۰۰ «باکس پالت انبار امدادی» ویژه نگهداری محموله‌های موجود در انبار و حمل آسان آن‌ها و تجهیزات زیستی مورد نیاز پایگاه‌های امدادی نظیر یخچال و گاز، در مجموع ۱۲ میلیارد تومان نیاز است.

 او ادامه داد: از دیگر طرح‌های مطرح در سفر رییس جمهور به استان همدان در حوزه هلال احمر تکمیل و بازسازی پایگاه‌های امدادی نیمه کاره بود که در این راستا تعمیر و تجهیز پایگاه امدادی شهید میرزایی در کنار پلیس راه همدان - قزوین، پایگاه امداد و نجات جاده آورزمان - شوشاب در ملایر با توجه به بالا بودن حوادث در این مسیر، پایگاه امداد و نجات کوهستان در دشت میشان با توجه به گران و هزینه بر بودن انتقال مصالح به این محل و زمان اندک ساخت و ساز در این محل به علت آغاز زود هنگام بارش و برودت هوا در ارتفاعات است

 

محوطه سازی و حصارکشی پایگاه امداد جاده‌ای گل تپه در کبودرآهنگ، پایگاه گردنه اسدآباد، پایگاه امدادی صالح آباد بهار، محوطه سازی و حصار کشی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای فیروزان نهاوند، زاغه ملایر، خیرآباد تویسرکان، پایگاه موجود در مسیر بزرگراه همدان - ساوه در منطقه تجرک شهرستان فامنین، محوطه سازی سالن ورزشی و امدادی مجتمع فرهنگی و ورزشی شهرستان تویسرکان و سایر ساختمان‌های اداری و ستادی است.

منبع : ایرنا

.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار