روند دیدارها درجنوب استان به گونه ای است که برخی ها نیز تعطیلات رسمی تاسوعا و عاشورا را مغتنم دانستند و با حضور در منطقه جلساتی با مردم داشتند که این امر می تواند در ارزیابی صلاحیت افراد در آینده مدنظر قرار بگیرد .
کد خبر: ۱۰۶۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴ 12 August 2022

تابناک ایلام، مجتبی کاور :: کمتر از دوسال از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مانده است و بسیاری از افراد حقیقی و حقوقی از همین الان در صدد هستند ، از دیدارهای مردمی گرفته تا سخنرانی و شرکت در مراسمات تشییع جنازه و دیدار با چهره های مختلف در تلاش هستند خود را فردی مردمی جلوه دهند تا توانسته باشند برای مقصود خود که همان صندلی سبز بهارستان باشد برنامه ریزی کنند !

این روزها نیز برخی از افراد به بهانه های مختلف هم سعی در بازیابی رفتار خود در افکار عمومی دارند به گونه ای که رفتار آنها شائبه تبلیغات زود هنگام مجلس در حوزه انتخابیه دهلران را بیش از هر چیزی دیگر نشان می دهد ؛ خوب است این افراد به این مهم هم توجه کنند که مردم وعده های عملیاتی نشده گذشته آنها را به خوبی به یاد دارند !

روند دیدارها درجنوب استان به گونه ای است که برخی ها نیز تعطیلات رسمی تاسوعا و عاشورا را مغتنم دانستند و با حضور در منطقه جلساتی با مردم داشتند که این امر می تواند در ارزیابی صلاحیت افراد در آینده مدنظر قراربگیرد .

باشد که دستگاه های نظارتی و اجرایی شهرستان دهلران با رصد دقیق معادلات و برنامه ریزی های افراد که قصد کاندیداتوری برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را دنبال می کنند توجه داشته باشند چرا که در موارد ی نیز برخی افراد از امکانات بیت المال در حال بهره مندی هستند ./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
دهلرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
آقای کاور باز خواب از چشم شما و اربابانت ربوده شده
خیلی ناراحتی که مردم به اربابانت پشت کردند .
با این اراجیف به جایی نمی رسبد تجربه این را می گوید
تاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
موفقیت های این روزهای علیزاده و استقبال بیش از پیش مردم از او دیوانه ات کرده
تو‌ و نابناکیان طعم شکست در مقابل علیزاده و خیل عظیم مردم را چشیده اید اما عبرت نمی گیرید باش تا صبح دولتت دوباره با شکست دمیده شود
مدیر پایگاه

چه شکستی ؟! می شود شفاف توضیح دهید ؟! اونی که تو دادگاه شکست خورد علیزاده بود یا تابناک ؟!

پاسخ ها
کمال
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
کسی به این آقا رای نمیده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار