دادستان دهلران؛
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران گفت : باتوجه به اینکه انتقال آبگرم از جداول شهری مشکلات زیادی برای شهروندان به وجود آورده انتقال آن به پائین دست شهر ممنوع است.
کد خبر: ۱۰۶۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵ 12 August 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ بهروز جباری در گفت‌ و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: از آنجایی که آبگرم دهلران مشکلات زیست محیطی ناشی از انتشار گازهای گوگرد در سطح شهر و مشکلات تنفسی و خسارت به تجهیزات و لوازم برقی مردم وارد کرده است، نباید شهرداری اقدام به منحرف کردن آن به جداول شهری کند.

وی تصریح کرد: برای دادستانی قابل قبول نیست در این شرایط اقتصادی مردم بیش از این متحمل ضرر و زیانی مالی ناشی از چشمه‌های آبگرم شوند و باید مسئولان و دستگاه‌های مرتبط در راستای ساماندهی و تکمیل آن پای کار باشند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران ادامه داد: نباید شهرداری دهلران به خاطر پاکسازی جداول شهری اقدام منحرف کردن آبگرم به سطح شهر کند چرا که برابر مصوبه جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان این اقدام ممنوع است.

جباری گفت: دادستان به عنوان مدعی العموم به هیچ به موضوع انحراف و انتقال آبگرم به داخل شهر ورود کرده و در این راستا علاوه بر تذکر، دستورات لازم برای مسدود کردن خط انتقال فرعی به داخل جداول شهر را صادر کرده است.

وی گفت: اداره منابع شهرستان به عنوان متولی و مجری طرح انتقال آب باید از انحراف آبگرم به داخل شهر جلوگیری کند و تخلفات دستگاه‌های که اقدام به انحراف مسیر آبگرم به داخل شهر می‌کنند را به داستانی اعلام کند چرا که سلامت و از طرفی جلوگیری از ضرر و زیانی مالی ناشی از چشمه‌های آبگرم خط قرمز دادستانی است.

لازم به ذکر است تنها ساعتی بعد از ورود و دستور دادستان دهلران مسیر انحراف آبگرم دهلران به داخل شهر توسط شهرداری مسدود شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار