مسئولان شهرستان بهار با صدور بیانیه‌ای، توهین یکی از سران فتنه ۸۸ به حبیب حرم اهل بیت علیهم السلام، سردار شهید حاج حسین همدانی را محکوم کردند.
کد خبر: ۱۰۶۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳ 12 August 2022

مسئولان شهرستان بهار با صدور بیانیه‌ای، توهین یکی از سران فتنه ۸۸ به حبیب حرم اهل بیت علیهم السلام، سردار شهید حاج حسین همدانی را محکوم کردند.

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، در متن این بیانیه آمده است:

موضع گیری یکی از سران فتنه نسبت به مبارزه با داعش‌ و جنایت های آل سعود و اهانت به انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب، شهدا و جبهه مقاومت اسلامی قلب میلیون ها انسان مومن و آزاده را به درد آورده است.

اما بی‌شرمانه ترین بخش این اظهارات که موجب به جوش آمدن خون مردم متدین و انقلابی ایران اسلامی به ویژه مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین شده؛ توهین مستقیم این فتنه‌گر به سردار سرلشگر شهید حاج حسین همدانی، مایه فخر و مباهات ایران اسلامی و به ویژه پایتخت تاریخ و تمدن این سرزمین است.

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت شهادت این سردار پرافتخار جهان اسلام فرمودند: «این رزمنده‌ قدیمی و صمیمی و پر تلاش، جوانی پاک و متعبّد خود را در جبهه‌های شرف و کرامت، در دفاع از میهن اسلامی و نظام جمهوری اسلامی گذرانید و مقطع پایانی عمر با برکت و چهره‌ نورانی خود را در دفاع از حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام و در مقابله با اشقیای تکفیری و ضد اسلام سپری کرد، و در همین جبهه‌ پر افتخار به آرزوی خود یعنی جان دادن در راه خدا و در حال جهاد فی سبیل الله نائل آمد و فضل و رحمت الهی بر او گوارا باد».

شهید همدانی نقش مهمی در شناسایی و پیش‌بینی حرکات فتنه‌گران داشت و اکنون یکی از سران این فتنه در آتش‌افروزی جدید که با برنامه‌ریزی و حمایت‌های معاندان نظام و انقلاب اسلامی انجام شده، در ادبیاتی وقیحانه به توهین به این شهید والامقام و شهدای مدافع حرم پرداخته‌ است.

مسیولین شهرستان بهار با انتشار این بیانیه ضمن اعلام برائت از مزدوران، فتنه‌گران و ملعونان زمان، از مسئولان نظام تقاضا دارند با هتاکی این عنصر فتنه گر برخورد قانونی صورت پذیرد.


...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار