استاندار اصفهان گفت:عشایر جامعه ای تولید کننده هستند که با کمترین هزینه بیشترین سود را به کشور می رسانند و درس وفاداری، خودکفایی، افتخار و عزت را به ما آموختند.
کد خبر: ۱۰۶۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴ 11 August 2022

سیدرضا مرتضوی در جریان سفر به  شهرستان چادگان در جمع عشایر این شهرستان اظهار داشت: عمر حضور عشایر در کشور ایران بلند و پرافتخار است و مسوولان در تلاشند تا مشکلات عشایر را به حداقل برساندند.

وی ادامه داد: مشکلات زیاد است اما نباید از نعمات اطراف مان غفلت کنیم و نگاه مان به پیشرفت و توسعه باشد.

استاندار اصفهان افزود: شهدای بسیاری از این استان تقدیم انقلاب شده که نگین باارزشی بودند تا دشمنان نتوانند بر کشور ما تسلط پیدا کنند.

وی با اشاره به گلایه عشایر نسبت به تفاوت قیمت خرید و قیمت تمام شده گوشت گفت: قیمت گوشت را در شورای تعزیرات و ستاد تنظیم بازار مطرح می کنیم تا هزینه تمام شده برای تولید کننده مقرون به صرفه باشد.  

مرتضوی با اشاره به درخواست عشایر مبنی بر استقرار ایستگاه پمپاژ دولت آباد خاطرنشان کرد: پمپاژ دولت آباد را با مدیران آب و برق استان مطرح می کنیم تا چاره ای در این زمینه اندیشیده شود اما بسیاری از مشکلات ما بدلیل کم آبی است که کشور را درگیر کرده است.

وی گفت:تصمیم گیری در مورد مسائل مطرح شده در این سفر و در جمع عشایر این شهرستان، در جلسه شورای اداری امروز انجام خواهد شد.

استاندار اصفهان بیان کرد: هدف از این بازدید حضور زیر چادر عشایر و هم‌نفس شدن با عشایر بود.

استاندار اصفهان در جریان دوازدهمین سفر شهرستانی خود، مهمان عشایر چادگان شد و مشکلات آنها را از نزدیک شنید.

استاندار اصفهان را در این سفر معاونین استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی همراهی می کنند و پیش بینی شده که در این سفر شهرستانی بیش از۶۰ طرح در حوزه های عمرانی، خدماتی، صنعتی، فرهنگی، ورزشی، آموزشی، سلامت، بهداشت و درمان مصوب شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار