کد خبر: ۱۰۶۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱ 12 August 2022

جهادگران عرصه سوخت‌رسانی محمولات سوخت برای مصارف محلي و اقصي نقاط كشور از مبداء منطقه همدان را تأمین و ارسال کردند.


به گزارش تابناک همدان، امين روستايي، مدير منطقه گفت: تأمين و ارسال محمولات نفتي از دو مبداء انبار نفت تداركاتي ايثارگران همدان و نوشيجان ملاير به استان‌هاي اروميه، زنجان، كردستان، كرمانشاه، اردبيل و شهرهاي مياندوآب و خوي نیز در دستور كار اين روزهاي منطقه همدان است.

وی افزود: تأمين و توزيع مطلوب و بي وقفه سوخت بخش هاي مختلف مصرف در طول سال به خصوص در مقاطع زماني حساس كنوني كه رويدادهاي فصلي و مناسبتي را در شرايطي خاص رقم زده است، اهميت جايگاه سوخت رسانان را بیش از پیش مبرهن مي سازد.


این مقام مسئول ادامه داد: به منظور تقويت روحيه جهادي و توجه به ابعاد معنوي تلاش سوخت رسانان در ايام محرم، ايستگاه صلواتي توزيع شربت در طول دهه اول محرم در انبارهاي نفت برپا شده است تا كاركنان سكوهاي عمليات بارگيري و رانندگان حمل و نقل با تلاشي مضاعف در تحقق رسالت شركت همت گمارند.


روستایی ثبت ركورد خروج 600 نفتكش بارگيري شده از انبارهاي نفت منطقه را طي 24 ساعت در طول دهه اول مردادماه امسال را كم سابقه خواند و اطمينان داد: كاركنان پرتلاش واحدهاي تاسيسات و عمليات انبارهاي نفت، روساي ادارات شهرستان ها، مهندسي فرآورده ها، HSE، خدمات اداري و پشتيباني و سامانه هوشمند سوخت منطقه 24 ساعته فرآيند ذخيره سازي، كنترل كيفيت و ارسال فرآورده را رصد و پيگيري می کنند.


وي خاطر نشان كرد: كارت آزاد بنزين در تمامي جايگاه هاي عرضه سوخت استان موجود است و هم‌وطنان با اطمينان خاطر، اما با مديريت بهينه و عنايت كافي به صرفه جويي در مصرف حامل هاي انرژي و سرمايه هاي ملي به جايگاه هاي تك و دومنظوره مراجعه و سوخت مورد نياز خودروي خود را دريافت كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار