کد خبر: ۱۰۶۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴ 12 August 2022

 

حجت الاسلام الیاس نجاری در گفتگو با خبرنگار تابناک همدان ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزای سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام در خصوص اهانتی که اخیراً یکی از سران فتنه به حبیب حرم، شهید حاج حسین همدانی داشته بیان کرد: جفاست شخصیتی که تمام دستاوردها و دلاورمردی های مدافعان حرم در راس آنها شهید همدانی که تمام عمرش را در راه اسلام صرف کرد را زیر سوال برده، میرحسین بنامیم و بهتر است این فرد را میرِ فتنه بخوانیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین علیه السلام گفت: بیانیه ای که میر فتنه صادر کرده اثبات کننده فتنه انگیزی و فتنه گری وی است و اگر کوردلانی تا به امروز بر این باور نرسیده بودند و تردیدی بر دل داشتند، امروز باید قرص و محکم فتنه گر بودن این اشخاص را تایید کنند و اگر تاکنون سکوت اختیار کرده بودند حال باید فریاد فتنه‌گری آنها را سر دهند و خود را از صف آنها جدا کنند.

حجت الاسلام نجاری گفت: از شخصیتی که حمله کنندگان به خیمه حسین بن علی علیه السلام و آتش زنندگان پرچم اباعبدالله الحسین علیه السلام را مردان خداجو بخواند عجیب و بعید نیست که امروز هم بیاید برای شهدای مدافع حرم و حبیب حرم ناسزاگویی کند و اهانت به ساحت مقدس ایشان نماید .

وی ادامه داد: میرِ فتنه با این بیانیه ماهیت اصلی خود و باطن پلید خود را آشکار تر کرده و اثبات نمود مهره ای از مهره های استکبار جهانی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در استان همدان گفت: دشمنان اسلام پروژه ای با عنوان تقسیم کشور عزیزمان به چند قسمت با هویت و قومیت های مختلف و در واقع تضعیف قدرت کشور و در نهایت نابودی ایران اسلامی را برنامه ریزی کرده بودند و در صدد بودند با کمک ایادی داخلی آن را اجرا کنند، اما امثال شهید سردار سلیمانی و شهید سردار همدانی موجب شکست این طرح شدند و داغی بر دل آنها گذاشتند، لذا از ایشان کینه ای عمیق به دل دارند و چون کاری از دستشان ساخته نیست، اینگونه عقده های خود را تخلیه می کنند.

وی افزود: یقیناً این بیانیه، صادر شده از سوی یک شخص نیست و اتاق فکری در داخل و خارج کشور حمایت کننده آن است و هدف آنها ضربه زدن به ولایت، به وحدت جامعه اسلامی، به جبهه مقاومت و باز دمیدن بر روح معارضان داخلی و زمینه سازی برای فتنه ای دیگر است، لذا آگاهی سربازان ولایت را می طلبد که مقابل آن بایستند و طبق فرمایش مقام معظم رهبری جهاد تبیین و روشنگری را سرلوحه خود قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد: اگر جهاد تبیین صورت نگیرد طبق فرمایش مقام معظم رهبری یقیناً جای شهید و جلاد عوض خواهد شد، لذا امروز ضرورت جهاد تبیین به خصوص برای سربازان و افسران جنگ نرم در همدان ضرورت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار