مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام؛
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام گفت: این ‌نهاد اجرایی بیش از ۲ میلیون بطری آب معدنی سرد بین زائران اربعین حسینی(ع) در مرز مهران تامین و توزیع خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۶۱۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 12 August 2022

گروه های جهادی در ایام اربعین  تمام قد پای کار باشند

به گزارش تابناک ایلام، محمد زارع اظهار داشت: خدمت به زائران سیدالشهدا(ع) در راهپیمایی پر شکوه اربعین یکی از جلوه‌های معنوی را پدید آورده و همه دستگاه‌ها باید تمام قد و به صورت جدی پای کار باشند تا در این مدت کوچک‌ترین خللی متوجه زائران نشود. 

وی با بیان اینکه بیش از ۲ میلیون آب‌ معدنی سرد توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، برای زوار امام حسین (ع) در مرز مهران دپو و توزیع می‌شود، افزود: با توجه به شدت گرمای مرز مهران شربت خنک هم به دست زائران می رسانیم.

زارع با بیان اینکه که فعالیت موکب‌ها برای ارائه خدمات به زائرین از ۱۹ شهریور شروع و تا سه روز پس از اربعین ادامه دارد، یادآور شد: روزانه ۲۵ تا ۳۰ هزار پرس غذا توسط موکب‌های ستاد اجرایی بین زوار توزیع می‌شود و در طول این مدت از موکب‌های فعال توسط هیات و سایر سازمان‌ها حمایت خواهیم کرد. 

وی ادامه داد: علاوه بر این روزانه ۱۰ تن یخ یعنی حدود ۵۰۰ قالب یخ در روز توسط دستگاه تولید و در بین موکب‌ها توزیع می‌شود. 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام تاکید کرد: ۶۰ دستگاه آب سرد کن از پل زائر تا پایانه مرزی با پیشرفته‌ترین تجهیزات در اختیار زوار قرار گرفته می گیرد. 

زارع با اشاره به اینکه با توجه به خطر گرمازدگی ۲ هزارمتر سایه بان در پایانه برکت توسط ستاد اجرایی ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: گروه های جهادی ساماندهی شده جهت ارائه فعالیت در موکب ها  مرز مهران در آمادباش کامل باشند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار