معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام بیان داشت : گروه خیریه دندانپزشکی و چشم پزشکی به ایلام سفر می کنند
کد خبر: ۱۰۶۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ 12 August 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ سعید هژبری اظهار داشت : یکی از دستاورد های سفر این گروه توسعه عدالت اجتماعی در استان است و هرچند اقدامات مناسبی در حوزه توسعه مراکز بهداشتی و درمانی در مناطق محروم استان انجام گرفته اما نیاز است در زمینه دندانپزشکی و چشم پزشکی از خدمات قابل توجه این گروه نهایت بهره گرفته شود. 

وی گفت : کانون هدف خدمات دهی این گروه خیریه مناطق محروم استان است و در این دوره حضور، شهر مورموری و روستاهای اطراف آن از خدمات این گروه بهره می گیرند اما در قدم های بعدی علاوه بر روستاهای محروم استان مناطق حاشیه نشین شهری نیز از این خدمات استفاده خواهند کرد. 

هژبری افزود :  اولویت این گروه ارائه خدمات به دانش آموزان بخش مورموری است اما در صورت توان بزرگسالان کم بضاعت هم از این خدمات استفاده خواهند کرد. 

وی ادامه داد:   تمام خدمات این گروه درمانی در حوزه چشم پزشکی و دندانپزشکی رایگان است و در سنوات گذشته حدود ۱۶ هزار نفر در استان از خدمات این گروه بهره مند شده اند و در پاییز سال جاری نیز این تیم در شهر مورموری آبدانان مستقر خواهند شد. 

هژبری مطرح کرد : باید برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که نیازهای منطقه در حوزه دندانپزشکی و چشم پزشکی تحت پوشش قرار گیرد. /ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار