فرمانده سپاه قم در پیامی به مناسبت روز خبرنگار بر اهمیت رسالت خبرنگاران در ایجاد امید و نشاط اجتماعی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۶۱۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴ 11 August 2022

به گزارش تابناک قم، پیام سردار محمدرضا موحد، فرمانده سپاه استان قم به دنبال سالروز شهادت شهید صارمی و گرامیداشت روز خبرنگار به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک

تبیین و بیان درست حقایق در بستر تاریخ به ماندگاری وقایع مهم و تاثیرگذار، آنگونه که هست، خواهد انجامید. همچنان که حضرت سجاد علیه السلام و حضرت زینب کبری سلام الله علیها از این روی باعث ماندگاری عاشورای حسینی در دل تاریخ شدند و ضبط و ثبت خبر آن روزگار خود به ماندگاری سند آن واقعه عظیم انجامید. حال امسال واقعه عظیم عاشورای حسینی مقارن شد با روز قدرشناسی از جایگاه خبرنگار، روزی که با یاد و نام شهید محمود صارمی پیوند خورده است.

اینجانب ضمن آرزوی موفقیت‌های چشمگیر برای خبرنگاران استان مقدس قم چه آن گرانقدرانی که در حوزه مکتوبات خبر قلم می زنند و چه آن هنرمندانی که به ثبت تصویر یک خبر به عنوان عکاس خبری می‌پردازند، از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی شما عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنم و از خداوند متعال برای همه خبرنگاران آرزوی توفیق روز افزون در تبیین حوادثی همچون عاشورای حسینی و افشای نقشه‌های کینه‌توزانه دشمنان دین و مال و ناموس این مملکت و ایجاد شور و امید و نشاط در جامعه را خواستارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار