مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری قم گفت که مسیرهای این استان برای قاچاقچیان ناامن شده است.
کد خبر: ۱۰۶۱۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹ 11 August 2022

به گزارش تابناک قم، حسین امیری در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه استان قم در مسیر مواصلاتی ۱۷ استان کشور قرار دارد، اظهار کرد: این موضوع موجب شده است تا شاهد عبور کاروان‌های قاچاق کالا از استان قم به سمت مقاصد مختلف باشیم.

وی با بیان اینکه بخش عمده قاچاقچیان دیگر از مسیر قم عبور نمی‌کنند، مطرح کرد: علی‌رغم حجم بالای تردد خودروهای قاچاق کالا، شاهد کاهش قاچاق در استان قم و توقیف خودروهای قاچاق در استان هستیم. 

مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری قم افزود: بخش عمده قاچاق توسط خودروهای شوتی انجام می‌شود که اقدامات خوبی نیز در این راستا صورت گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه خروجی‌های استان نیز تحت کنترل هستند، خاطرنشان کرد: موضوع بسیار مهم قاچاق استان قم، بحث دام است که به یک موضوع کشوری تبدیل‌شده است. 

امیری ادامه داد: عوامل ذی‌ربط در خروجی‌های قم مستقرشده و با اجرای طرح‌های مختلف و اقداماتی چون صدور مجوز و پلاک‌کوبی دام‌ها زمینه عدم خروج دام‌های غیرمجاز و قاچاق از استان را فراهم کردند.

وی از عرضه کالای قاچاق در قم یاد کرد و گفت: بازرسی‌های مستمر صنعت، معدن و تجارت از فروشگاه‎‌ها و نقاط مختلف شهر انجام‌شده و کالاهای قاچاق شناسایی و پرونده تشکیل و مطابق مقررات با آن‌ها برخورد شده است.

مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری قم با اشاره به اصلاح قانون قاچاق کالا و ارز، تصریح کرد: تشدید برخورد با قاچاقچیان موجب شده است تا شاهد کاهش قاچاق، رونق تولید، افزایش کیفیت و اشتغال شهروندان باشیم

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار