سرپرست اداره کل بنیاد خراسان رضوی:
سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: شهدای مدافع حرم الگوهای جامعه امروزی هستند، دل از مال دنیا و ثروت کشیدند و راه حق را برای خود برگزیدند.
کد خبر: ۱۰۶۱۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶ 11 August 2022


به گزارش تابناک رضوی، صدیقه خدیوی که به مناسبت روز شهدای مدافع حرم با خانواده شهیدان لشکر فاطمیون «مرتضی و مسعود محمدی» و «حسن ابراهیمی» دیدار کرد، گفت: در هر دوره‌ای خداوند نمونه‌های از اخلاص، فداکاری و ایثار را نشان مردم می‌دهد، تا بگوید این افراد نیز همزمان با شما در همین جامعه زندگی کرده‌اند.
سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: شهدای مدافع حرم الگوهای جامعه امروزی هستند، دل از مال دنیا و ثروت کشیدند و راه حق را برای خود برگزیدند.
وی ضمن بررسی وضعیت درمانی فرزندان شهید ابراهیمی گفت: بنیاد با مراکز درمانی و بیمارستان‌هایی قرارداد دارد، که جامعه هدف می‌توانند از این خدمات بهره ببرند، در غیر این صورت باید ابتدا خود هزینه‌‎های درمانی را پرداخت و اسناد پزشکی و درمانی را تحویل بیمه دی دهند.
خدیوی تصریح کرد: سقف خدمات بنیاد برای افراد تحت پوشش مشخص است، اما برای رفع مشکلات تا جایی که قانون اجازه بدهد، پیگیری امور را انجام خواهیم داد.
گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده 17 هزار و 335 شهید، 50 هزار و 991 جانباز و سه هزار و 395 آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار