سردبیر مجموعه رسانه های فرتاک:
سردبیر مجموعه رسانه های فرتاک گفت:علاقه خبرنگاران جهت خدمت به مردم است که ناملایمت های خبرنگاری را قابل تحمل میکند و توجه به پیشکسوتان عرصه رسانه منجر به رشد و ارتقا این حوزه می شود.
کد خبر: ۱۰۶۱۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۵ 11 August 2022

نادر دارستانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: امیدوارم خبرنگاران در تحقق رسالتی که در جامعه به دوش دارند موفق عمل کنند، گرچه کاستی های فراوانی در این راه قرار دارد اما عشق خدمت به مردم کاستی ها را جبران می کند و خبرنگار را به جایگاه اصلی خود خواهد رساند.

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و خانه مطبوعات کرمانشاه باید ساز و کار جدیدی نسبت به معرفی خبرنگاران در روز خبرنگار ارائه دهد و خبرنگاران واقعی که دغدغه مند و در چارچوب قانون وزارت ارشاد هستند از خبرنگارنماها که با یک گوشی و کانال تلگرامی خود را خبرنگار معرفی می کنند تفکیک کند.


دارستانی تصریح کرد: احترام و دادن جایگاه به پیشکسوتان و اساتید که وزنه های سنگینی برای رسانه استان هستند، جایگاه رسانه را ارتقا می دهد.


نادر دارستانی سردبیر مجموعه رسانه های فرتاک گفت: باید رسانه در چارچوب قانون قرار گیرند و فیک نیوزها از رسانه های قانونی تفکیک شود و متولی این امر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی تاکید کرد: رسانه باید در جهت رفاه، رفع مشکلات مردم و در کنار مردم باشد و به صورتی که مردم احساس کنند که صدای شان شنیده میشه و در جهت مطالبات مردم گام بردارند.

دارستانی در پایان افزود: همه ما باید برای سرافرازی و پیشرفت ایرانی آباد با هم متعهد باشیم و اجازه ندهیم بیگانگان و رسانه های معاند از شرایط کشور ما سو استفاده کنند و از آب گل الود ماهی بگیرند و مردم احساس کنند که آن رسانه ها صدای شان شده اند، بنابراین رسانه های رسمی و شناسنامه دار در چارجوب وظایفی ک برعهده دارند تلاش کنند که صدای مردم شوند تا به حق واقعیشان برسند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار