فرماندار شهرستان چوار با اشاره به اختصاص ۹۰۰ میلیارد ریال بودجه امسال به شهرستان چوار اظهار اشت : ۸۰ میلیارد ریال از این اعتبارات جهت تکمیل مسجد جامع شهرستان هزینه خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۶۱۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ 11 August 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ ابراهیم یعقوبی مطرح کرد : همه خبرنگاران و فعالان رسانه ای و فضای مجازی شهرستان با هر سلیقه و دیدگاهی در حل مشکلات شهرستان و مردم آن هم راستا و هم جهت بوده و تنها دغدغه آنها کمک به کاهش مشکلات شهرستان باشد. 

وی گفت : مخزن ۲ هزار متر مکعبی بتنی ذخیره آب شرب چوار، با اعتبار ۵۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح ملی ارتقا کیفی و آبرسانی در شهر چوار احداث خواهد شد.

یعقوبی ادامه داد:   ۱۰ میلیارد ریال جهت مخزن های چوار و روستاها هزینه شده و در بودجه سال آینده ۱۵ میلیارد ریال جهت کمک به بحث آبرسانی سیار و رفع مشکل مخازن روستایی شهرستان برآورد شده است. 

وی مطرح کرد : استاندار ایلام نگاه ویژه ای به این شهرستان نو پا داشته و در بحث اربعین نیز مبلغ ۷۰ میلیارد ریال با حمایت استاندار و معاون عمرانی به این شهرستان اختصاص داده شد. 

فرمانار چوار افزود :پروژه خط انتقال روستاهای گلزار حداد هرکبود و گله جار و تعویض شبکه برای روستای دارتوت در حال انجام بوده و احداث مخزن ۷۰۰ متر مکعبی چغاکبود، ساخت مخزن ۲۰۰ متر مکعبی و تعویض شبکه برای روستای میرمکان بولی به اتمام رسیده است. 
 

بیشتر بخوانید:

اجرای طرح هادی در ۱۳ روستای شهرستان چوار

کاهش دبی تنها منبع تامین آب شهرستان چوار به ۳۰ لیتر در ثانیه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار