فرماندار آبدانان در جمع اصحاب رسانه:
به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار فرماندار آبدانان در دیدار با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت این روز گفت: رسانه به عنوان بازوان توانای مدیران و گوش و چشم بینای جامعه وظیفه انعکاس بی کم و کاست اخبار و ثبت رویدادها را دارند.
کد خبر: ۱۰۶۱۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰ 10 August 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ یداله حاتمی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شهرستان اظهار داشت: بزرگترین مشکل و گرفتاری شهرستان آبدانان عدم وجود پروژه های ملی است .

وی کندی و به سرانجام نرسیدن پروژه ها در موعد مقرر را نداشتن ردیف و بودجه ملی عنوان کرد و گفت: با اعتبارات محدود و قطره چکانی شهرستانی نباید انتظار بهره برداری از پروژه های مهم داشت.

حاتمی با اشاره به تونل کبیرکوه به عنوان تنها پروژه با ردیف بودجه ملی شهرستان تصریح کرد: با تلاش و پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی چندین پروژه تعریف شده مثل سد ورگر، سد مولاب، فاضلاب شهری و فرودگاه که با برخورداری از ماده ۲۳ و ملی شدن می توانند تحولات مهمی در منطقه رخ دهند.

فرماندار آبدانان یکی دیگر از مشکلات شهرستان را معارضین کارهای عمرانی و نیز ساخت و سازهای غیر مجاز عنوان کرد و اظهار داشت بدون تردید بدون کمک و همکاری مردم کارها به سرانجام نخواهند رسید .

وی به مانع ای بنام معارضین سد راه انجام امور عمرانی اشاره و تاکید کرد: جهت جلوگیری از تضیع حقوق مردم که املاکشان در حریم کارهای عمرانی قرار گرفته توصیه می شود همه احاد، نهادها و سازمانها برای املاک خود سند ثبتی تهیه کنند.

نماینده عالی دولت در آبدانان به ساخت و سازهای غیر مجاز در آبدانان اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از منابع مهم درآمدی شهرداری‌ها خصوصا شهرداریهایی مثل آبدانان که فاقد منابع درآمدی پایدار هستند دریافت عوارض ناشی از ساخت و ساز می باشد.

حاتمی ساخت و سازهای غیر اصولی و فاقد مجوز را غیرقانونی و تعدی به حقوق شهروندی دانست و گفت: برای املاک غیرقانونی و فاقد مجوز حکم تخریب گرفته شده و با آنها برخورد می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار