کد خبر: ۱۰۶۰۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸ 10 August 2022

تعمیر ماشین لباسشویی از جمله مواردی است که نیاز به تخصص و مهارت دارد . در غیر این صورت ممکن است مشکلات دستگاه بیشتر شده و یا به طور کامل از کار بیفتد.امروزه اکثر خانواده ها دارای ماشین لباسشویی هستند. این دستگاه ها با بسیاری از عملکردهای مدرن ، راحتی زیادی را برای زندگی به ارمغان می آورند . با توجه به اینکه ماشین های لباسشویی از مدار های پیچیده الکترونیکی ساخته شده اند بنابراین ، تمام افراد روزی با خرابی این دستگاه ها مواجه شده و نیاز به کمک گیری از مراکز معتبر برای تعمیر ماشین لباسشویی خود دارند.سامان سرویس یکی از مراکزی است که به صورت تخصصی در ارائه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد فعالیت دارد. تکنسین های این مرکز به صورت دقیق ، آسیب و خرابی های ایجاد شده در ماشین لباسشویی را بررسی کرده و منبع ایجاد مشکل را شناسایی می کنند و پس از عیب یابی به دلیل و مهارتی که در امور تعمیرات این دستگاه‌ها دارند بهترین راه حل برای تعمیر را ارائه می دهند . بنابراین اگر می خواهید بهترین تجربه هنگام تعمیر ماشین لباسشویی خود را به دست آورید تعمیر ماشین لباسشویی خود را به این مرکز بسپارید.این مرکز با یک تیم بزرگ و حرفه ای همراه با تجهیزات مدرن و پیشرفته همیشه در دسترس بوده و خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در منزل را ارائه می دهد.

کدام خرابی های ماشین لباسشویی توسط تکنسین های سامان سرویس برطرف می‌شوند؟

هیچ ایراد خرابی یا آسیبی وجود ندارد که تکنسین های سامان سرویس در تعمیر ، تعویض یا رفع آنها ناتوان باشند ، زیرا تکنسین های این مرکز از بین افراد متخصص و ماهری انتخاب می شوند که دانش کافی در زمینه عیب یابی و تعمیر انواع مختلف ماشین های لباسشویی در برند ها و مدل های مختلف را دارا بوده و به دلیل تعمیر کردن دستگاه های زیاد در طول روز در این زمینه تجربه کافی را نیز دارا می باشند.

سامان سرویس مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

برخی از شایع ترین ایراداتی که کاربران در ماشین لباسشویی خود با آن روبرو می شوند طبق نظر تکنسین های سامان سرویس عبارتند از:

  • اشکالات ایجاد شده در برق ماشین لباسشویی

  • ایجاد شدن کد خطاهای مختلف بر روی دستگاه

  • آبگیری بدون وقفه ماشین لباسشویی اتوماتیک

  • عدم چرخش درام ماشین لباسشویی

  • آبگیری نکردن ماشین لباسشویی

  • پمپ شدن ضعیف آب به داخل دستگاه

  • لرزش و سر و صدا داشتن ماشین لباسشویی در حین چرخه شستشو

  • باز نشدن درب ماشین لباسشویی

  • نشتی یافتن آب از داخل ماشین لباسشویی به بیرون

مزایای استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی توسط سامان سرویس چیست؟

1 . سامان سرویس یک مرکز پیش رو در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی است که با داشتن تیمی متشکل از کادر فنی و مشاوران حرفه ای مفتخر است که به عنوان یک ارائه دهنده خدمات در شهر مشهد مشغول فعالیت است.کیفیت بالای خدمات ارائه شده به مشتریان همیشه افتخار سامان سرویس است. این مرکز برای تعمیر ماشین لباسشویی مشتریان خود تیمی متشکل از تکنسین های متعهد و متبحر را به آدرس آنان اعزام نموده تا به لطف تکنسین های خود که در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی سال ها تجربه دارند و برای به روز بودن علم خود به طور مستمر در دوره های آموزشی مقدماتی و پیشرفته شرکت می کنند توانسته است اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید.

2 . از جمله مزایای استفاده از خدمات سامان سرویس برای تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد این است که این مرکز به محض دریافت تماس تلفنی برای دریافت خدمات، بازررسی از دستگاه را برای شما انجام می دهد و نیروهای خود را برای این امر به سرتاسر شهر مشهد اعزام می کند.

3 . در صورتی که خطا یا مشکل ایجاد شده در دستگاه جزئی بوده و مشتری خودش بتواند آن را برطرف کند، تکنسین های این مرکز به صورت تلفنی و  رایگان ، مشاوره های لازم برای برطرف کردن ایرادات دستگاه را در اختیار آنها قرار می دهند.

4 . با توجه به اینکه ماشین لباسشویی یکی از مهمترین وسایل برقی خانگی در هر خانواده است که باعث صرفه جویی در وقت و راحت شدن کارها می شود خرابی دستگاه می تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد و زندگی روزمره را تحت تاثیر قرار دهد .بنابراین همه افراد مایلند که دستگاه خود را در سریع ترین زمان ممکن تعمیر کنند. پشتیبانی سریع یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات سامان سرویس برای تعمیر ماشین لباسشویی است به طوری که پس از تماس مشتری، این مرکز بلافاصله نیروهای خود را به آدرس مورد نظر آنها اعزام نموده تا کار در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه تعمیر شود.

5 . استفاده از قطعات یدکی اصل و باکیفیت دستگاه شما در صورت نیاز به تعویض قطعات از مزایای دیگر خدمات قابل ارائه توسط این مرکز است.

از مهمترین خدمات سامان سرویس ؛ نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی مشهد ، نمایندگی  تعمیرات لباسشویی سامسونگ در مشهد و نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد را می توان ذکر کرد. 

تلفن مستقیم : 09152066168

www.samanserviceco.com

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار