انوشیروان قیطاسی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران از برگزاری مصاحبه تخصصی آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶ 09 August 2022

 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران، انوشیروان قیطاسی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران از برگزاری مصاحبه تخصصی آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در این شهرستان خبر داد.

انوشیروان قیطاسی ضمن اشاره به این که فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس با هدف تحقق شایسته‌ سالاری در انتخاب نیروی انسانی برای تصدی مدیریت واحدهای آموزشی برگزار می‌شود،بیان کرد:مرحله ی اول این آزمون در مرکز آزمون واقع در دبستان آسیه برگزار شد و در این آزمون ۱۱۲ نفر متقاضی مدیریت واحدهای آموزشی در مقاطع تحصیلی مختلف در این شهرستان بودند که چهل و پنج نفر از این تعداد در آزمون علمی انتخاب و انتصاب مدیران شرکت کردند.

حسین افرا معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان گچساران در ادامه گفت:مصاحبه تخصصی دارای ۳۰۰ امتیاز است که این مصاحبه شامل ۵ بخش روانشناسی و روانشناختی فرد،فناوری(آشنایی با سامانه های آموزش و پرورش کشور نظیر سیدا،ضمن خدمت و....)،مدیریت و برنامه ریزی،پرورشی و آموزشی(ابتدایی و متوسطه)است.

وی یادآوری کرد که هدف اصلی اجرای این آزمون شناسایی نیروهای توانمند جهت پذیرش مسئولیت است.

انوشیروان قیطاسی افزود:وظیفه مدیر مدرسه،برنامه‌ریزی در مدیریت است و باید برای اداره مدرسه برنامه داشته باشد و لازم است در قوانین و آیین‌ نامه‌های تخصصی تسلط کافی را داشته باشد و همچنین صبور و مسئولیت‌ پذیر بوده و با رفتارش، مایه ی آرامش در مدرسه باشد و به همین منظور آزمون مصاحبه تخصصی جهت شناخت توانایی های افراد متقاضی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار