پسر مازنی که قهرمان تکواندوی نونهالان جهان شده بود، در نوجوانان دنیا هم قهرمان شد و استعداد شگرف خود را بار دیگر تثبیت کرد
کد خبر: ۱۰۶۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۰ 08 August 2022

به گزارش تابناک مازندران ، در رقابت های تکواندوی نوجوانان جهان-بلغارستان ابوالفضل عباسی دلاور مازندرانی با طلایی باارزش قهرمان جهان شد. 

نوجوان مازندرانی قهرمان تکواندو جهان شد
 

بر اساس این گزارش ، پسر مازنی که قهرمان تکواندوی نونهالان جهان شده بود، در نوجوانان دنیا هم قهرمان شد و استعداد شگرف خود را بار دیگر تثبیت کرد.

در وزن 78+ کیلوگرم رقابت های تکواندوی نوجوانان جهان در صوفیه بلغارستان ابوالفضل عباسی مبارز بابلی کار خود را با پیروزی 2 بر صفر مقابل آمیت کومار از هند آغاز کرد و سپس پتروس آندرو از قبرس را در 2 راند  پشت سر گذاشت و به دیدار یک چهارم نهایی رسید. در این مرحله عباسی در یک مبارزه نه چندان دشوار آلتانگرل از مغولستان را شکست داد و حریف سرجیو ترویتینو از اسپانیا در مرحله نیمه نهایی شد. وی این دیدار را با  نتایج 7 بر 2 و 13 بر 3  به سود خود خاتمه داد و به مبارزه پایانی راه یافت.

سنگین وزن شایسته کشورمان در دیدار برای کسب مدال طلا لیو از کره جنوبی را با شایستگی و با نتایج  ( 14 بر 4 و 18 بر 8) شکست داد و آخرین مدال طلای کاروان ایران را تصاحب کرد.

پیش از این دیگر مبارز مازنی پونه جعفر صالحی نوشهری در واپسین لحظات شکست خورد و فرصت کسب مدال را از دست داد. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار