کد خبر: ۱۰۶۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱ 07 August 2022

 

تابناک گیلان صومعه سرا- مدیر کل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به اجرای طرح هادی در ۱۴۱ روستای بالای ۲۰ خانوار صومعه سرا گفت: شاخص اجرای این طرح در صومعه سرا ۵۱ درصد است.

 

به گزارش خبرنگارتابناک، حامد دائمی   در جلسه تودیع و معارفه رئیس جدید بنیاد مسکن صومعه سرا به ظرفیت‌های این شهرستان اشاره و اظهار کرد: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالای صومعه سرا به ویژه در حوزه گردشگری موجب شده که اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد و توسعه و آبادانی روستاهای این شهرستان اهمیت ویژه ای داشته باشد.

 

وی افزود: فرمانداری صومعه سرا در رفع مشکلات روستاییان بخصوص در بخش عمران و آبادانی روستاها همکاری تنگاتنگی با بنیاد مسکن استان گیلان دارد.

 

دائمی با اشاره به اینکه صومعه سرا دارای ۱۵۲ روستا بوده که از این تعداد ۱۴۱ روستا بالای ۲۰ خانوار و شاخص تهیه طرح هادی شهرستان ۱۰۰ درصد است، ادامه داد: شاخص ملی اجرای طرح هادی ۵۰ درصد بوده که این شاخص در صومعه سرا ۵۱ درصد است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان اضافه کرد: در ۷۱ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان این طرح اجرا شده است.

 

گام‌های مهم بنیاد مسکن در محرومیت زدایی

 

فرماندار صومعه سرا نیز در ادامه این جلسه نقش و جایگاه ویژه بنیاد مسکن در امر محرومیت زدایی و خدمت رسانی به روستاها را بسیار مهم و ارزشمند دانست و گفت: مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان دارای توان فنی، تجربه و تواضع و تسلط کاری بالایی هستند.

 

مهدی صفاتی با اشاره به تلاش‌های انجام شده در زمینه رشد و توسعه استان افزود: باید دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت و پتانسیل‌های بنیاد مسکن در حوزه‌های مختلف به خوبی استفاده کنند.

 

فرماندار صومعه سرا ادامه داد: امیدوارم مدیریت جدید این نهاد در شهرستان صومعه سرا با تعاملات سازنده بتواند گام‌های موثرتری در راستای پیشرفت و آبادانی این شهرستان بر دارد.

 

در پایان اسماعیل صبور به عنوان سرپرست جدید بنیاد مسکن شهرستان صومعه سرا معرفی و از خدمات رضا جوادی تقدیر و تشکر شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار