سرپرست سازمان حمل‌ و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج از ارائه سرویس‌های رایگان به‌منظور رفاه حال عزاداران امام حسین (ع) طبق سنوات گذشته و در مکان‌های پیش‌بینی‌شده خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵ 06 August 2022

به گزارش «تابناک البرز» محسن امیدوار حسینی اظهار داشت: هم‌زمان با فرارسیدن ماه محرم و برگزاری مراسم سوگواری در نقاط مختلف شهر کرج و با توجه به درخواست‌های مطرح‌شده از سوی مراکز فرهنگی و هیئات مذهبی این کلان‌شهر، سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج همچون سنوات گذشته ارائه سرویس‌های ویژه‌ای را به‌صورت رایگان جهت دسترسی آسان‌تر شهروندان به‌منظور شرکت در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در دستور کار خود قرار داده است.

این مسئول اضافه کرد: هم‌اکنون و بر اساس برنامه‌ریزی‌های مشخص‌شده، اتوبوس‌های این سازمان از شب اول محرم ارائه خدمات ویژه‌ای را در ۴ نقطه از شهر کرج برای ایاب و ذهاب عزاداران هیئت فاطمیون غرب کرج، مسجد جامع کرج، امامزاده حسن (ع) و... آغاز کرده‌اند.

امیدوار حسینی، سرپرست سازمان حمل‌ و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج با اشاره به این که به دلیل شرایط خاص بیماری کرونا به‌طور میانگین تعداد ۱۰ دستگاه برای این منظور اختصاص داده‌شده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود که با نزدیک شدن به‌روزهای عزیز تاسوعا و عاشورا تعداد اتوبوس‌های اعزامی توسط این سازمان افزایش یابد.

سرپرست سازمان حمل‌ و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج در خصوص زمان خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی افزود: اتوبوس‌های مذکور از ساعت ۱۹:۳۰ الی ساعت ۱ بامداد در محل‌های اشاره‌شده مستقر می‌باشند تا شهروندان را به نقاط مختلف شهر برسانند.

او گفت: سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج در بخش دیگری از اقدامات خود نسبت به نصب بنر در جلوی اتوبوس‌های سازمان در ایام محرم اقدام کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار