رییس بنیادشهید و امور ایثارگران گفت: شهدا به ملت ایران راه ایثار و شهادت را نشان می‌دهند و مردم ایران به جهان این راه را نشان می دهند و ملت ایران در مکتب امام حسین(ع) پرورش یافته اند.
کد خبر: ۱۰۶۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲ 05 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در آیین یادواره افلاکیان روستای وفس از توابع شهرستان کمیجان افزود:شهدا یک انسان عادی بودند که با توجه به خدا واجد قدرت‌های فوق العاده ای شدند که می‌توانند چراغ راه باشند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهید حاج "قاسم سلیمانی" با ادامه مسیر شهدا در کشور و جهان جاودانه شد.
وی افزود: شهید در امتداد مسیر شهدای گران‌سنگ جنگ تحمیلی حرکت کرد و یاد و خاطره این شهید والا مقام برای همیشه در کشور و جهان جاودانه شد.
وی ادامه داد: با احیا و حفظ نام شهدا خط شهید و شهادت در جامعه باقی می‌ماند و ماموریت شهدا با شهادت در طول تاریخ ادامه پیدا می‌کند.
رییس بنیادشهید و امور ایثارگران گفت: احیا و حفظ نام شهدا ادامه خط شهید و شهادت است و برگزاری یادواره شهدا، سبب احیا و حفظ نام شهدا و یادآوری قهرمانی آنان در جامعه می‌شود.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: انسان‌ها در طول زندگی تلاش می‌کنند و مسیری را طی می‌کنند تا به یک نقطه‌ای در آینده دست یابند.
وی ادامه داد: شهدا از جمله کسانی هستند که مرگ آنها تاجرانه بود و آنگونه نبود که بیهوده بمیرند بلکه شهادت آنان همراه با کمال است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران الگو دهی به جامعه را از جمله اقدامات شهدا دانست گفت: در یادواره شهدا تلاش می‌شود مسیر شهدا به جوانان معرفی و به عنوان الگو مورد توجه مردم قرار گیرد.
وی بیان کرد: در بسیاری از گرفتگی ها، مسایل و مشکلاتی که شیعیان در جهان پیدا می‌کنند، شهدا در گره گشایی و بازکردن مسیرها نقش مهمی دارند و وقتی یک بن بست ایجاد می شود شهدا برای حصول نتیجه مسیر را نشان داده و بن بست ها را کنار می زنند.
در این مراسم از خانواده شهدای جاویدالاثر وفس با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار مرکزی قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار