تابناک: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیرآموزش و پرورش گفت : نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش را اواخر مهر ماه سال جاری اعلام می شود.
کد خبر: ۱۰۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹ 04 October 2015

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از مرکزاطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیرآموزش و پرورش اظهار کرد : با توجه به صحبت‌های انجام شده با سازمان سنجش به نظرمی رسد،  اواخر مهر ماه نتایج آزمون استخدامی آموزش وپرورش اعلام می شود.

وی ادامه داد: پس ازاعلام نتایج، کار مصاحبه و گزینش شروع می شود تا دانشجویان پذیرفته شده، سال تحصیلی خود را سریع‌تر دردانشگاه فرهنگیان‌آغاز کنند.

بطحایی با بیان این که زمان اعلام نتایج تاثیری در صدوراحکام پذیرفته شدگان ندارد ، اضافه کرد: احکام استخدامی این دسته از افراد پس از اتمام تحصیلات مقدماتی ، یعنی از مهرماه 95 صادر خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیرآموزش و پرورش خاطرنشان کرد: زمان دوره تحصیلات مقدماتی یکسال طول می کشد و جزو سنوات خدمت پذیرفته شدگان محاسبه نمی‌شود و هیچ تعهد خدمت از آنها گرفته نخواهد شد و چنان چه  افرادی این دوره آموزشی را با موفقیت سپری کنند به استخدام پیمانی آموزش و پرورش در خواهند آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار