کد خبر: ۱۰۵۹۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵ 01 August 2022

برنزه کردن در فصل بهار و تابستان یکی از دلچسب ترین و لذت بخش ترین تفریحات است که نه تنها زیبایی و جلوه ای متفاوت به پوست می دهد بلکه گرفتن حمام آفتاب برای برنزه کردن به بدن کمک می کند تا ویتامین D  مورد نیاز خود را جهت تامین ایمنی بدن تولید کند.

چرا برنزه کردن پر طرفدار است؟

بسیاری از خانم ها و آقایان علاقه زیادی به برنزه کردن بدن خود و استفاده از انواع کرم ها و لوسیون های برنزه کننده دارند زیرا با استفاده از کرم برنزه کننده و رنگ شکلاتی طلایی پوست می توانند ظاهری بشاش تر و سر زنده تر به خود ببخشند، گفتنی است که بسیاری از ورزشکاران به خصوص در رشته های بدنسازی و پرورش اندام برای نشان دادن عضلات خود در طی مسابقات مختلف از محصولات برنزه کننده استفاده می کنند را که زیبایی و تندرستی بدن را در ظاهر بیشتر می کند.

از اوایل تا اواسط قرن بیستم میلادی بسیاری از اروپایی ها برنزه کردن پوست را نشانه تفریحات پر هزینه ساحلی و لاکچری می دانستند زیرا بسیاری از این کشورها بر خلاف کشورهایی مانند ایران که دارای چهار فصل و تابستانی گرم و دلچسب است، آفتاب کمی داشته در نتیجه تفریحات و سفرهای ساحلی معمولا مختص خانواده های ثروتمند بوده است و به دنبال آن برنزه شدن پوست در پی آفتاب گرفتن در کنار ساحل تبدیل به یکی از تفریحات لوکس شد و در پی آن سال هاست که برنزه کردن به یکی از ترندهای زیبایی مبدل شده است.

برنزه کننده فوری با ماندگاری 4 ماه

معرفی انواع روش های برنزه کردن پوست

امروزه با پیشرفت علم و همچنین توسعه صنعت آرایشی و بهداشتی روش های متنوعی برای برنزه کردن ظهور کرده است.

با استفاده از کرم برنزه کننده مخصوص آفتاب و یا سولار میتوان از پوست بدن در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کرد و در نتیجه پوست دچار سوختگی نشده و در عوض با تولید ملانین به رنگ برنزه برسد.

  • استفاده از محصولات اتوبرنزه

فرآورده هایی در بازار موجودند که می‌توانند بدون نور آفتاب شما را برنزه کنند. البته این شیوه های بی‌خطر شامل لامپ های برنزه شدن یا تختخواب های خورشیدی نمی‌شوند.

بسیاری از افراد فرصت کافی برای حمام آفتاب و یا سولار را ندارند در نتیجه لوسیون های برنزه کننده خانگی و یا اتوبرنزه ها برایشان گزینه مناسبی هستند، اما این محصولات برنز کننده معایبی هم دارند، برای مثال معمولا به لباس رنگ پس می دهند در نتیجه پوشیدن لباس روشن هنگام استفاده از آن ها توصیه نمی شود.

رنگ این برنزه کننده ها با استحمام از بین می رود و موقت است و در نهایت ممکن است برنزه یکدست و طبیعی مورد نظر شما بر روی پوستتان حاصل نشده و قسمتهایی رنگ تیره تر و قسمت هایی به رنگ روش تر در بیاید.

  • قرص های برنزه کننده

قرص های برنزه کننده به هیچ عنوان توصیه نمی شود زیرا این محصولات بر خلاف محصولات فوق توسط سازمان های بهداشت و درمان هیچ گونه مجوزی دریافت نکرده و عوارض بلند مدت آن بر روی کبد و کلیه ناشناخته است، پس بهتر است به هر قیمتی اقدام به برنزه کردن پوست خود نکنید و از خوردن هر گونه خوراکی تحت عنوان برنزه کننده پوست اجتناب کنید.

برنزه کننده فوری با ماندگاری 4 ماه

برنزه شدن پوست چیست؟

هنگامی که پرتوهای ماوراءبنفش به پوست شما برخورد می‌کنند، سلول هایی به نام ملانوسیت را که مولد رنگدانه‌ای قهوه ای به نام ملانین هستند، تحریک می‌کنند. ملانوسیت ها با تولید هرچه بیشتر ملانین به آن پاسخ می‌دهند تا از پوست شما محافظت بیشتری به عمل آید. ملانین مانند نوعی چتر برای سلول های پوست عمل می‌کند و در عین حال رنگ قهوه ای برنزه شدن بر روی پوست بدن و صورت را ایجاد می‌کند.

چگونه پوست خود را برنزه کنیم؟ نکات مهم

همانطور که بارها و بارها به این موضوع اشاره شده است استفاده بیش از حد از دستگاه های برنزه کردن پوست و یا حمام آفتاب بی رویه برای برنزه شدن در نهایت نه تنها پوست شما را برنزه نمی کند بلکه دچار سوختگی، خشکی و پیری زودرس می کند.

برای برنزه کردن پوست اولین و مهم ترین نکته حفظ سلامت آن است، درنتیجه در صورتی که می خواهید از حمام آفتاب و یا تخت های برنزه کردن استفاده کنید باید با هوشیاری و آگاهی پیش بروید.

  • از حمام آفتاب طولانی مدت اجتناب کنید.
  • بیش از یک نوبت در روز از تخت های برنزه کننده استفاده نکنید.
  • سعی کنید از یک کرم برنزه کننده با محافظ UV و مخصوص برنزه کردن استفاده کنید.
  • قبل از اینکه بخواهید پوستتان را برنزه کنید می بایست از روز قبل آن را لایه برداری کنید.
  • حدود ده دقیقه قبل از شروع فرآیند برنزه شدن پوست از یک برنزه کننده مخصوص و با کیفیت و اصالت کالا استفاده کنید.
  • در حین حمام آفتاب سعی کنید جهت بدن خود را برای جلوگیری از آفتاب سوختگی و رنگ یکدست پوست در مقابل خورشید تغییر دهید.
  • به هیچ عنوان بلافاصله پس از اتمام فرآینده برنزه شدن پوست دوش نگیرید و از لیف حمام طی آن روز استفاده نکنید.
  • بدن خود را مرطوب نگه دارید
  • در حین و بعد از برنزه شدن مایعات زیادی بنوشید.
  • برنزه شدن پوست و تولید ملانینکمی نیاز به زمان دارد پس بهتر است عجول نباشید و با تصور اینکه پوستتان رنگ نگرفته است مجدد در طی آن روز اقدام به برنزه کردن نکنید و به سلامت پوستتان آسیب نزنید.
  • اگر پوست حساسی دارید جلسات برنزه شدن خود را کوتاه کنید.

کرم برنزه کننده پوست که کاملا بی خطر باشد چه محصولی است؟

برای علاقه مندان به برنزه شدن انتخاب یک لوسیون برنزه کننده تبدیل به یک چالش شده است، به خصوص اگر به دنبال محصولی با تائیدیه های معتبر داخلی (سازمان غذا و دارو) و خارجی باشند تا بتوانند با استفاده از آن رنگ زیبا و دوست داشتنی برنزه را به پوست خود ببخشند و در عین حال سلامت پوست خود را حفظ کنند.

کرم برنزه کننده فلورسان انتخابی ایده آل برای برنزه کردن پوست است.

بیایید اندکی بیشتر در خصوص این برنزه کننده توضیح بدهیم.

برنزه کننده فوری با ماندگاری 4 ماه

برنزه کننده فلورسان

برنزه کننده فلورسان به شما کمک می کند تا علاوه بر اینکه به رنگ برنزه شکلاتی طلایی خوش رنگ برسید،

از اولین جلسه استفاده پوستتان خیلی سریع رنگ می گیرد و نیاز به مصرف دائم و آسیب دیدگی پوست در پی آن وجود ندارد.

ماندگاری آن تا 4 ماه است، دوام و ماندگاری بالای این لوسیون برنزه کننده فوری به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به تمدید،  پوست خود را به رنگ برنزه طبیعی شکلاتی طلایی حفظ کنید.

رطوبت، نرمی و لطافت پوستتان در طی فرآیند برنزه کردن و پس از آن حفظ می شود.

کرم برنزه کننده فلورسان غنی شده با آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها بوده و برای سلامت پوست و شادابی آن مفید است.

برنزه کننده فلورسان ساخت کشور روسیه است و دارای تائیدیه سازمان غذا و داروی ایران است و محصولی مناسب برای محافظت پوست در برابر اشعه مضر خورشید و UV  است.

این محصول برنزه کننده روسی توسط کارخانه معتبر فلورسان تولید و عرضه می شود و در سراسر دنیا بین طرفداران برنزه کردن پوست استفاده می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنزه کننده فلورسان روسیه با شماره های زیر در ارتباط باشید و یا به لینک های درج شده در مقاله مراجعه کنید.

02122147000

02122148000

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار