کد خبر: ۱۰۵۹۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷ 31 July 2022

وبسایت آریاپی

اگر به دنبال دسترسی راحت‌تر و امنیت بیشتر برای پرداخت‌های ارزی و پرداخت‌های بین‌المللی به سایر کشورها هستید، پنل جدید آریاپی این امکان را برای شما فراهم کرده است. آریاپی به عنوان بزرگترین ارائه دهنده خدمات ارزی، خدمات متنوعی را با بهترین کیفیت ارائه می‌کند و توانسته با رونمایی از رابط کاربری و پنل جدید خود، تمامی پرداخت‌های ارزی شما را به خوبی پاسخگو باشد. امکانات آریاپی به عنوان یک اکسچنجر معتبر، گستردگی و فراوانی زیادی دارند که بی شک می‌توانید با خیال راحت از این خدمات منحصربه‌فرد استفاده کنید. در ادامه این گزارش قصد داریم شما را برای دسترسی به خدماتی بهتر، با امکانات ariapay آشنا کنیم تا در زمینه‌های مختلف و بدون هیچ‌گونه نگرانی، خدمات مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید؛ پس در ادامه این گزارش برای شناخت بهتر امکانات و پنل جدید آریاپی با ما همراه باشید.

خرید آی پی ثابت و اختصاصی

یکی از بهترین خدماتی که آریاپی به عنوان بزرگترین ارائه دهنده خدمات ارزی ارائه می‌کند، به آی پی ثابت ارتباط دارد. معمولا هزاران نفر از آی پی‌‌های اشتراکی استفاده می‌کنند و اگر شما هم بخواهید از این آی پی استفاده کنید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که این آی پی قابلیت استفاده برای دیگر حساب‌ها نظیر پی پال و بایننس را ندارد. آی پی ثابت به تریدرها و تجارت‌های بین‌المللی اختصاص دارد و به دلیل اینکه ایران در لیست کشورهای تحریمی است، بایننس قابلیت تشخیص آی پی شما را دارد و باید با یک سرویس، آی پی را تغییر دهید. استفاده از آی پی ثابت از امنیت اطلاعات و دیتاهای ارسالی مراقبت می‌کند و همچنین استفاده از آی پی اختصاصی سبب می‌شود به‌صورت نامحدود از اینترنت استفاده کنید. سفارشات شما در کمترین زمان ممکن انجام می‌شوند و آی پی‌ها به‌صورت کاملا امن و کدگذاری شده، داده‌های شما را انتقال می‌دهند. امکان خرید آی پی ثابت هلند، فرانسه، آلمان، آمریکا و مالزی از آریاپی وجود دارد و می‌توانید با تهیه و خرید ای پی ثابت از کشورهای مختلف دنیا، به پلتفرم‌های ترید متصل شده و سرمایه‌گذاری خود را آغاز کنید. آریاپی ارائه دهنده آی پی ثابت از کشورهای مختلف سراسر دنیاست و با آریاپی به راحتی به سایت‌ها و پلتفرم‌های مدنظر خود دسترسی خواهید داشت.

افتتاح حساب و احراز هویت در وبسایت‌های خارجی

نام ایران در لیست کشورهای تحریم شده به چشم می‌خورد و به همین دلیل، امکان افتتاح حساب وریفای شده برای کاربران ایرانی به همین سادگی وجود ندارد. همچنین این تحریم‌ها سبب می‌شوند استفاده از خدمات سایت‌های خارجی مانند پی پال، استرایپ، اسکریل و غیره برای کاربران ایرانی، امکان‌پذیر نباشد. آریاپی به عنوان بهترین ارائه دهنده خدمات ارزی، بستری فراهم کرده تا به حساب وریفای شده سایت‌های خارجی دسترسی داشته باشید و خدمات موردنظر خود را انجام دهید. برای افتتاح حساب پی پال، اسکریل، استرایپ، دریافت درگاه پرداخت ارزی، افتتاح حساب و وریفای صرافی‌های خارجی مانند احراز هویت بایننس، کوین پیمنت، گیت کوین، گیت و غیره می‌توانید از خدمات آریاپی استفاده کنید.

پرداخت ارزی در سایت‌های خارجی

کاربران ایرانی، هنگام خرید آنلاین به‌خصوص از سایت‌های خارجی نگرانی‌هایی دارند که مهم‌ترین آن به سرقت رفتن اطلاعات بانکی است. روش‌های مختلفی برای پرداخت در سایت‌های خارجی وجود دارد؛ اما باید مطمئن‌ترین راه را انتخاب کرده و با خیالی راحت نسبت به خرید و پرداخت ارزی در سایت خارجی اقدام کرد. خرید از سایت انواتو، خرید قالب و افزونه وردپرس از تم فارست، خرید دامنه خارجی، خرید هاست خارجی، خرید VPS از سایت‌های خارجی و غیره بخشی از خدماتی است که می‌توانید از طریق آریاپی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. پرداخت با ویزا کارت (Visa Cards) و مستر کارت (Master card) از جمله راه‌های پرداخت ارزی در سایت‌های خارجی هستند که می‌توانید با خرید ویزا کارت و مستر کارت و یا شارژ آن‌ها از طریق آریاپی، پرداخت‌های ارزی خود را در سایت‌های خارجی انجام دهید.

خرید اپل آیدی

برای دسترسی به خدمات دستگاه‌های شرکت اپل مانند گوشی‌های آیفون و آیپد به اپل آیدی نیاز دارید. در حقیقت اپل آیدی کلید دسترسی به دنیای اپل و استفاده از امکانات آن است و بدون اپل آیدی، حتی امکان دانلود یک برنامه ساده مثل تلگرام یا واتس اپ از اپ استور وجود ندارد. در چند سال اخیر شرکت اپل، انجام تایید دو مرحله‌ای را برای ساخت اپل آیدی الزامی کرده است و این موضوع سبب شده ایجاد اپل آیدی سخت‌تر از گذشته شود. البته جای هیچ‌گونه نگرانی نیست؛ چراکه آریاپی امکان خرید اپل آیدی از لینک https://ariapay.io/apple-id/ برای کاربران ایرانی را فراهم کرده است. خرید اپل آیدی شخصی امکان دسترسی به تمامی بخش‌های مختلف اپل آیدی (از جمله سرویس آی‌کلود)، امکان تغییر اطلاعات اکانت اپل آیدی (ایمیل، سوالات امنیتی، پسورد و غیره)، دسترسی به تمامی خدمات اپل و غیره را فراهم می‌سازد و در صورت بلاک شدن اپل آیدی، به راحتی قابل بازیابی و ریکاوری است. شما می‌توانید برای خرید اپل آیدی معتبر و با قیمت مناسب از حساب کاربری خود در آریاپی اقدام کرده و سفارش خود را به ‌صورت آنی و با بهترین کیفیت دریافت کنید.

خرید شماره مجازی

در دنیای امروزی برای استفاده از تمامی پیام رسان‌ها، شبکه‌های اجتماعی، امکانات سایت‌ها و غیره به ساخت یک حساب کاربری نیاز است. شماره مجازی، آیتم اینترنتی ارزشمندی تلقی می‌شود و عمده کاربران دنیای دیجیتال علاقه زیادی به خرید شماره مجازی و استفاده از آن دارند. آن دسته از کاربرانی که قصد دارند با شماره یک کشور خاص در دنیای دیجیتال حضور داشته باشند، شماره مجازی کشور دلخواه خود را به سادگی خریداری می‌کنند. عدم تمایل به آشکار شدن تلفن همراه، نیاز به شماره جدید برای ثبت نام در برخی سایت‌ها، تحریم برخی پلتفرم‌ها، گسترش کسب‌وکار و وجود برخی اختلالات برای ثبت نام در برخی سایت‌های خارجی از جمله دلایل مهم برای اثبات اهمیت خرید شماره مجازی هستند. شماره مجازی را باید از منبع مطمئن و قابل اعتمادی تهیه کنید؛ چراکه برخی افراد سودجو شماره‌های مجازی را به چندین نفر می‌فروشند و امنیت اطلاعات اشخاص را از بین می‌برند. خرید شماره مجازی تمامی کشورها از آریاپی امکان‌پذیر است و شما می‌توانید شماره مجازی تلگرام، خرید شماره مجازی واتساپ، اپل آیدی، پی پال، اینستاگرام، بایننس، گوگل ویس دائمی آمریکا و غیره را از طریق آریاپی خریداری کنید. خرید شماره مجازی کانادا، آمریکا، انگلیس، ترکیه، امارات، ایران و خرید شماره مجازی تمام کشورها را می‌توانید از آریاپی تهیه کرده و به خدمات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید.

انجام خدمات ارزی با آریاپی

از آریاپی به عنوان بزرگ‌ترین ارائه دهنده خدمات ارزی یاد می‌شود و این اکسچنجر با ارائه خدمات منحصربه‌فرد و باکیفیت بالا برای کاربران فعال است. رابط کاربری و پنل جدید آریاپی سبب شده تا کاربران با دسترسی راحت‌تر و امنیت بیشتری از خدمات این اکسچنجر برتر استفاده کنند. آریاپی خدمات گوناگونی مانند امکان خرید آی پی ثابت و اختصاصی، افتتاح حساب در وبسایت‌های خارجی، پرداخت ارزی در سایت‌های خارجی، امکان خرید اپل آیدی و شماره مجازی را در اختیار کاربران خود قرار داده تا کاربران ایرانی در این آشفته بازار تحریم‌های خارجی بتوانند با خیال راحت به خدمات دلخواه خود در سریع‌ترین زمان و با بهترین کیفیت دسترسی داشته باشند. اگر شما هم قصد استفاده از این امکانات را دارید، می‌توانید با مراجعه به آریاپی با پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته خدمات ارزی خود را با بهترین کیفیت از طریق بزرگترین ارائه دهنده خدمات ارزی دریافت کنید.

  • وبسایت آریاپی: https://ariapay.io/
  • شماره تماس آریاپی:  02171053972
  • ایمیل: info@ariapay.io

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار