در این مطلب به شما سریع ترین راه و روش افزایش قد با تمرینات ورزشی را معرفی می کنیم تا شما انرژی و وقت خود را صرف یک پروسه تضمینی افزایش قد کنید.
کد خبر: ۱۰۵۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹ 20 July 2022

یکی از روش های افزایش قد انجام تمرینات ورزشی است که روی استخوان های تشکیل دهنده قد انسان اثر گذار هستند. تمرینات ورزشی و کششی زیادی وجود دارد که شما می توانید انجام دهید ولی انجام این تمرینات نیازمند برنامه و شیوه درست است تا روی افزایش قد اثر گذار باشند. 

چرا داشتن قدی بلند بسیار مهم است؟

تمرینات افزایش قد به صورت طبیعی سایت وان قد

این موضوع که داشتن قدی بلند چه منافعی برای شما دارد پیچیده نیست. افزایش قد و داشتن قدی بلند در موارد زیادی از جمله روحی روانی، جسمی و روابط اجتماعی به شما کمک می کند. از دلایل اصلی که افراد به دنبال افزایش قد هستند استایل و شخصیتی است که یک مرد یا زن بلند قد در اجتماع می تواند داشته باشد.

1. جنبه روانی افزایش قد

وقتی از جنبه روانی افزایش قد صحبت می کنیم منظور ما اعتماد به نفس و حس خوبی است که شما باید نسبت به بدن خود داشته باشید. اعتماد به نفس مقوله ای عجیب یا سخت برای به دست آوردن نیست بلکه شما با داشتن حس رضایت نسبت به بدن خود می توانید شروع به داشتن اعتماد به نفس کنید. اعتماد به نفس راجع به بدن از مهم ترین دلایلی است که افراد به دنبال افزایش قد هستند زیرا داشتن اعتماد به نفس سطح شما را در ارتباطات اجتماعی و مکان هایی که حضور پیدا می کنید تعیین می کند. البته اعتماد به نفس فقط متکی به ظاهر یا رضایت از بدن نیست ولی شروعی خوب برای داشتن آن است. در صفحه اینترنتی وان قد راجع به این موضوع که افزایش قد چه تاثیری روی اعتماد به نفس دارد صحبت کرده ایم که به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.

2. جنبه جسمی افزایش قد

اگر از هر دکتری سوال بپرسید که داشتن قدی بلند در سلامتی شما تاثیر دارد یا خیر این جواب را دریافت می کنید که افراد قد بلند کمتر در معرض بیماری های قلبی و گردش خون هستند و همچنین از لحاظ سوخت و ساز و مشکلات جسمانی همچون استخوان ها و ستون فقرات در معرض خطر کمتری هستند. افراد قد بلند معمولا ورزش کار هستند و شمایی که برای افزایش قد اقدام می کنید هم نیاز به حرکات کششی افزایش قد دارید که در دراز مدت تبدیل به عادت شما می شود و باعث می شود که همیشه بدنی سالم داشته باشید.

3. شخصیتی که داشتن قد بلند به شما می دهد

شخصیت و استایل همواره در کنار یکدیگر بوده اند به طوری که اگر شما از شخصیت بالا و قدرتمندی برخوردار باشید ولی استایل خوبی نداشته باشید کمتر جلب توجه می کنید. استایل یکی از مواردی است که افراد قد بلند به راحتی می توانند در آن موفق باشند و با استایل های جذاب و مناسب در اجتماع حضور پیدا کنند. در زنان انتخاب لباس مناسب برای مراسم ها بسیار راحت تر است اگر قدی بلند و مناسب داشته باشند و همچنین مردان برای داشتن یک استایل مناسب که به آنها شخصیت و وقار یک مرد آلفا را ارائه دهد نیازمند داشتن قدی بلند هستند.

چگونه می توانیم بلند قد شویم؟

تمام توضیحات لازم برای اینکه چرا شما به قد بلند نیاز دارید را خدمت شما ارائه دادیم و الان زمان آن فرا رسیده است که روش های افزایش قد با تمرینات ورزشی و طبیعی که به شما قول دادیم را در اختیار شما قرار دهیم.

افزایش قد با حرکات ورزشی

افزایش قد با حرکات ورزشی تضمینی و ساده است و فقط نیازمند اراده شما است که شروع به انجام این تمرینات کنید. تمرینات ورزشی برای افزایش قد نیازمند تداوم و انجام درست می باشند که ما می توانیم شیوه انجام دادن آنها را برای شما توضیح دهیم ولی تداوم آن کاملا به شما بستگی دارد و تنها کاری که ما می توانیم راجع به آن برای شما انجام دهیم این است که به شما پیشنهاد کنیم از صفحه اینترنتی وان قد دیدن کنید تا ببینید که افراد زیادی از راه تمرینات ورزشی به قد دلخواه خود دست پیدا کردند و تلاش آنها نتیجه بخش بوده است.

1. در طول روز طناب بزنید

تمرینات افزایش قد به صورت طبیعی سایت وان قد

بهترین و تاثیر گذار ترین حرکت کششی که روی استخوان های پا اثر گذار است طناب زدن است. طناب زدن یکی از ورزش هایی است که همه ی افراد در هر سنی باید آن را روزانه انجام دهند تا سلامت فیزیکی بدن خود را برای سال ها تضمین کنند. طناب زدن به مدت 30 دقیقه در روز باعث می شود استخوان های پا کشش یابند و آماده تغییر برای افزایش قد باشند.

2. کشش دست تا پا

حرکت دومی که شما باید انجام دهید کشش دستان شما و اتصال آن به انگشتان پا است. در این روش شما به صورت نشسته یا ایستاده سعی می کنید که انگشتان دست خود را به انگشتان پای خود برسانید. این ورزش روی ستون فقرات و استخوان ساق پا اثر بخش است که اعضای تشکیل دهنده قد شما هستند.

3. کشش کمر

کشش کمر برای تقویت ستون فقرات و افزایش قد آن موثر است و شیوه انجام آن هم به این صورت است که شما روی زمین می نشینید و پاهای خود را دراز می کنید و سعی می کنید که سر خود را در بین پاهای خود قرار دهید. این حرکت باعث کشش ستون فقرات می شود و در دراز مدت غضروف های آن را تبدیل به استخوان می کند و باعث افزایش قد شما می شود.

جمع بندی مطلب

تمامی حرکات ورزشی و کششی که در سرتیتر های قبل توضیح داده ایم را شما باید با یک برنامه درست و زمان بندی شده انجام دهید تا بدن خود را خسته نکنید و بیشترین تاثیر را دریافت کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از پکیج های افزایش قدی است که روی حرکات کششی تمرکز دارند و با استفاده از روش های طبیعی باعث افزایش قد بعد سن رشد شما می شوند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار