در این مقاله با نحوه کسب در آمد از کار تولید محتوا و برترین شرکت تولید محتوا آشنا می شویم.
کد خبر: ۱۰۵۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶ 10 July 2022

کار تولید محتوا در منزل؛ نکات تجربی + استخدام در شرکت کدُ سئو

کار تولید محتوا در منزل یکی از بهترین مشاغل امروزی است و برای افرادی که اهل تحقیق و نوشتن هستند کاری جذاب خواهد بود. از آنجایی که شغل به صورت دورکار و در منزل انجام می شود می تواند برای افرادی که دارای یک شغل اصلی هستند شغل دوم محسوب شود. شرکت تولید محتوا یکی از جاهایی است که می توانید رزمه خود را به آنجا ارسال کنید و قرار داد همکاری ببندید. یکی از بهترین شرکت های تولید محتوا، کد سئو  است که  خدمات سئو سایت با کیفیت و تضمین شده ای را به مشتریان خود ارائه می دهد. می توان با این شرکت ها در زمینه تولید محتوا به صورت دورکار همکاری کرد. 

کسب درآمد از کار تولید محتوا در منزل

کار تولید محتوا را در هر جایی می توان انجام داد ولی برای اینکه بتوان از طریق آن به درآمد مناسبی رسید باید مهارت های مورد نیاز این شغل را به صورت اصولی فراگرفت و در نمونه کارهای خود اعمال کرد. معمولا اگر بخواهید به صورت دور کاری مشغول به فعالیت شوید باید به صورت پروژه ای کار کنید و در ابتدا در سایت هایی که چنین پروژه هایی را ارائه می دهند ثبت نام نمایید تا پروژه مناسب مهارت خود را برای انجام دادن پیدا کنید. همچنین می توانید چند نمونه کار قوی بسازید و در سایت مورد نظر بارگذاری کنید تا کارفرماها و شرکت هایی که خدمات سئو سایت انجام می دهند به سراغ تان بیایند.

سایت هایی مثل جابینجا و پونیشا از جمله وب سایت هایی هستند که می توان از طریق آن ها پروژه بگیرید. معمولا در پونیشا رقابت سخت است و چون افراد زیادی برای پروژه ها درخواست می دهند گاهی برای گرفتن یک پروژه قیمت پایینی پیشنهاد داد. اگر می خواهید با قیمت مناسبی کار کنید و با شرکت تولید محتوا خوبی همکاری کنید بهتر است نمونه کار قوی و اصولی تهیه نمایید تا کارفرماها شما را انتخاب کنند.

اگر تمایل دارید از طریق انجام پروژه های بین المللی از کارفرمایان خارجی درآمد دلاری کسب کنید پیشنهاد می کنیم در سایت هایی مثل Freelancer.com و Upwork ثبت نام نمایید. البته برای گرفتن چنین پروژه هایی تسلط به زبان انگلیسی و تولید محتوا انگلیسی اصلی ترین مهارت به شمار می رود.

موفقیت در زمینه کار تولید محتوا در منزل به خود شخص بستگی دارد و هر چه مهارت های لازم در این حوزه را بیشتر در نمونه کارهای خود نشان دهد می تواند شرکت های بیشتری به سمت خود جذب کند و پروژه های بیشتری بگیرد.

نحوه شروع کار تولید محتوا در منزل

برای اینکه در کار تولید محتوا در منزل موفق شوید باید ابتدا بررسی کنید چه مهارت هایی برای فعالیت در این حوزه نیاز است. سپس شروع به یادگیری و تقویت این مهارت ها نمایید و چندین نمونه کار استاندارد تهیه کنید. در مرحله بعد یک رزومه از خود ایجاد نمایید و در سایت های کاریابی به صورت دورکار بارگذاری کنید.

اگر می خواهید در خانه به کار تولید محتوا مشغول شوید شما به یک سیستم کامپیوتری و یک خط اینترنت پرسرعت نیاز دارید. بعد از اینکه موفق شدید پروژه بگیرید باید در مورد حقوق و مزایا و ساعت های کاری و زمان تحویل کار با کارفرما یا شرکت تولید محتوا به توافق برسید. اصل مهم در کار تولید محتوا در منزل داشتن شکیبایی و اخلاق حرفه ای است تا بتوانید در زمینه تولید محتوا به صورت دورکار موفق شوید.

شرکت تولید محتوا کد سئو

شرکت کدُ سئو یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو سایت، تولید محتوا و طراحی سایت در ایران محسوب می شود. نویسندگان خلاق این شرکت در زمینه انواع تولید محتوا از مهارت های لازم برخوردار هستند و توانایی خلق محتوایی متناسب با سلیقه کارفرما را دارند. نویسندگان این شرکت به صورت کار تولید محتوا در منزل فعالیت می کنند و از این طریق سود زیادی نصیب شرکت شده و آن ها به درآمد مناسبی دست پیدا می کنند. تولید محتوا تنها به محتوای متنی خلاصه نمی شود و انواع محتواها شامل محتوا های ویدیویی، پادکست ‌های صوتی، تصاویر، اینفوگرافیک است. هر کسب وکاری با توجه به نیاز خود می تواند برای تولید هر یک از این محتواها، سفارش خود را به شرکت کدسئو ارائه دهد تا در مدت زمان معین و با قیمت مناسبی انجام شود.

شرکت تولید محتوا کد سئو با داشتن نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا مجرب توانسته محتوایی با کیفیت را برای کسب و کارها تولید نماید و توجه مشتریان زیادی را به سوی خود جلب نماید و به درآمد بالایی دست یابد.

جمع بندی

بسیاری از کسب و کارهایی که در فضای اینترنت فعالیت می کنند تولید محتوای سایت خود را توسط تیم تولید محتوایی که استخدام کرده اند انجام می دهند. اما بسیاری از کسب و کارهای دیگر به دلیل اینکه در زمینه تولید محتوا مهارت، تجربه و وقت لازم را ندارند اقدام به برون سپاری تولید محتوا می کنند. شرکت تولید محتوا کدسئو از جمله شرکت هایی است که کسب و کارهای زیادی سفارش انواع تولید محتوای خود را به آن می سپارند. این شرکت ارائه دهنده خدمات سئو سایت نیز است و از این جهت مشتری به راحتی می تواند هم کار تولید محتوا و هم سئو سایت خود را به کدسئو سفارش دهد. افرادی هم که به دنبال کار تولید محتوا در منزل هستند می توانند در ساعات منعطف کاری با این شرکت همکاری خوبی داشته باشند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار