کد خبر: ۱۰۵۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳ 09 July 2022

قیمت انواع برنج پاکستانی

قیمت برنج پاکستانی در مشهد

برنج، یکی از اقلام غذایی مهم در جهان است که در اکثر کشور‌های جهان بهره‌ برداری می‌شود. یکی از فراوان‌ترین انواع برنج‌های موجود در جهان، برنج پاکستانی است که تقریباً به سراسر دنیا نیز صادر می‌شود. درواقع برنج پاکستانی به خاطر عطر و طعم فوق‌العاده‌ای که دارد بسیار محبوب است. کشت این نوع برنج به آب و هوا و همچنین خاک ویژه و خاصی نیاز دارد که همین موضوع باعث شده تا فقط در مناطق خاصی کاشت آن امکان ‌پذیر باشد. در ادامه مقاله چند مورد از انواع برنج پاکستانی را مطرح می‌کنیم و همچنین به بررسی قیمت برنج پاکستانی در مشهد می‌پردازیم.

طی چند هفته گذشته بازار مشهد با بالا رفتن قیمت‌های انواع برنج مواجه شده است. قیمت برنج‌های وارداتی در مقایسه با برنج‌های ایرانی کمتر است، همین مسأله باعث شده تا افراد بسیاری برنج‌های وارداتی پاکستانی را جایگزین انواع برنج ایرانی کنند؛ این موضوع نیز، موجب بالا رفتن میزان تقاضا برای خرید این محصول شده است.

از طرف دیگر در حال حاضر به دلیل مشکلات ارزی، تعرفه گمرک و قانون‌های استاندارد بخش بزرگی از برنج‌های وارداتی در گمرک انبار شده‌اند و این مسأله بر روی افزایش قیمت برنج پاکستانی در مشهد، تأثیر گذاشته است. درنتیجه باید گفت که مهم ‌ترین عامل تأثیرگذار در قیمت برنج پاکستانی میزان عرضه و تقاضا است. در ادامه مقاله به بررسی خرید انواع برنج‌های پاکستانی  می‌پردازیم.

برنج نفیس

یکی از انواع برنج‌های پاکستانی، برنج نفیس است. این نوع برنج از لحاظ ظاهری به علت داشتن دانه‌های بلند به برنج هندی بسیار شبیه است ولی از لحاظ طعم و پخت و همچنین کیفیت و مرغوبیت آن، بسیار نزدیک به برنج‌های ایرانی است و باید این نوع برنج پاکستانی، حداقل دو ساعت قبل از پخت خیسانده شود. این نوع برنج به دلیل ظاهر بسیار عالی و بی ‌نظیری که دارد، برای پذیرایی و مهمانی‌ها و مجالس بزرگ استفاده می‌شود.

برنج آذرگل

یکی دیگر از انواع برنج‌های پاکستانی، برنج آذرگل است. در ادامه خصوصیات و قیمت این برنج بی‌نظیر را بررسی می‌کنیم.

برنج پاکستانی آذرگل

این نوع برنج پاکستانی آذرگل از طعم و کیفیت بی ‌نظیری برخوردار است و طعم آن شبیه برنج‌های مرغوب ایرانی است.

قیمت برنج پاکستانی آذرگل

در حال حاضر قیمت برنج پاکستانی آذرگل ۱۰ کیلویی حدود ۲۸۰ هزار تومان است.

قیمت انواع برنج پاکستانی

برنج تایماز پاکستانی

یکی دیگر از برنج‌های پاکستانی، برنج تایماز پاکستانی است که از عطر و طعم خوبی برخوردار است و همچنین خوش پخت نیز است.

قیمت برنج پاکستانی احمد

از دیگر برنج‌های پاکستانی، این نوع برنج باکیفیت است. قیمت برنج پاکستانی احمد ۱۰ کیلویی حدود ۴۰۰ هزار تومان است.

برنج پاکستانی یزدان

یکی دیگر از برنج‌های پاکستانی، برنج پاکستانی یزدان است. این نوع برنج همان برنج هاشمی ایرانی است اما بذر آن در پاکستان کشت شده است. این نوع برنج بسیار خوش پخت نیز است.

قیمت برنج خوشپخت پاکستانی

این نوع برنج که از دیگر برنج‌های پاکستانی است، یکی از مرغوب ‌ترین برنج‌های موجود در دنیا است. به این خاطر که برنج خوشپخت پاکستانی قدرت ری بالایی دارد، می‌توانید از آن در مهمانی‌ها و مجالس مختلف استفاده کنید. از خصوصیات ممتاز این نوع برنج باید بگوییم که عطر بی ‌نظیری دارد و همچنین ظاهری یک دست دارد. علاوه بر این دانه‌های این نوع برنج یک اندازه و بدون شکستگی هستند. قیمت برنج خوشپخت پاکستانی ۱۰ کیلیویی، حدود ۴۰۰ هزار تومان است.

برنج فلاح

برنج فلاح از انواع برنج‌های مرغوب فریدونکنار است، که پخت بی‌نظیری دارد و همچنین برنج کشت دوم است که عطر و طعم آن، نسبت به برنج کشت اول بسیار بیشتر است. برنج کشت دوم در فصل پاییز بهره‌ برداری می‌شود. علاوه بر موارد گفته شده، برنج کشت دوم از مرغوبیت بیشتری نیز برخوردار است.

برنج دل

یکی دیگر از انواع برنج‌های پاکستانی، برنج دل است. برنج دل از کیفیت و عطر و طعم فوق‌العاده‌ای برخوردار است. به طوری که کسانی که این نوع برنج پاکستانی را اگر برای بار اول خریداری کردند و مصرف کردند، مطمئناً جزء مشتریان ثابت برنج دل قرار گرفته‌اند. مزیت دیگر برنج دل، دانه بلند بودن برنج است که به خوبی قد می‌کشد و ظاهر بسیار خوبی دارد که این برنج برای مجالس و مهمانی‌های مختلف، انتخاب بسیار خوبی است.

قیمت انواع برنج پاکستانی

برنج پاکستانی طبیعت

یکی دیگر از انواع برنج‌های پاکستانی، برنج پاکستانی طبیعت است. این نوع برنج جزء باکیفیت ‌ترین برنج‌های پاکستانی موجود در بازار است که بسیار خوشپخت است و همچنین دانه‌های این نوع برنج یک دست هستند و شکستگی ندارند. به این خاطر که قدرت قد کشیدن و ری بسیار خوبی دارد، این نوع برنج مناسب مجالس و مهمانی‌های مختلف است.

از دیگر خصوصیات ممتاز این نوع برنج این است که این نوع برنج به علت اینکه از فیبر بسیار زیادی در خود، دارا است کلسترول و غلظت چربی در خون را می‌تواند کاهش دهد و احتمال سکته مغزی و همچنین خطر بیماری قلبی را نیز کم می‌کند. علاوه بر این، فیبر موجود در این نوع برنج باعث می‌شود تا از وجود مواد مضر سرطان‌ زا در دستگاه گوارش، جلوگیری کند. لازم به ذکر است که برای پخت این نوع برنج، باید آن را دو ساعت قبل از پخت بخیسانید.

برنج پاکستانی ستایش

از دیگر انواع برنج‌های پاکستانی، برنج پاکستانی ستایش است. این نوع برنج بسیار باکیفیت، علاوه بر عطر و طعم عالی و بی‌ نظیری که دارد، خواص و فوائد بسیاری را نیز دارا است. از جمله این خواص، پایین بودن سطح آرسنیک، کاهش بیماری قلبی و همچنین کاهش خطر ابتلا به دیابت می‌توان نام برد. علاوه بر موارد و خواص گفته شده، برنج پاکستانی ستایش، سرشار از مواد معدنی و ویتأمین‌های بسیاری است که پیشنهاد می‌کنیم حتماً در وعده‌های غذایی‌ تان از این نوع برنج فوق‌العاده استفاده کنید.

برنج پاکستانی الخیال

یکی دیگر از انواع برنج‌های پاکستانی، برنج پاکستانی الخیال است. این نوع برنج، بسیار خوشپخت است و قیمت آن نیز نسبت به سایر برنج‌های پاکستانی، پایین‌ تر و مناسب ‌تر است.

برنج پاکستانی باسماتی

برنج پاکستانی باسماتی، از دیگر برنج‌های برنج‌های پاکستانی است که از برنج‌های خوشپخت است و همچنین عطر و طعم بسیار خوبیر دارد. برنج باسماتی، نوعی برنج دانه بلند است که در دو نوع برنج سفید و برنج قهوه‌ای تولید می‌شود. برنج پاکستانی باسماتی، نسبت به سایر برنج‌ها، از آرسنیک کمتری برخوردار است که این موضوع موجب شده برای کسانی که برنج از عناصر اصلی رژیم غذایی آن است، اهمیت بسیاری داشته باشد.

برنج باسماتی پاکستانی جزء برنج‌های دانه است و باریک ‌تر و قد کشیده ‌تر از سایر برنج‌ها است. علاوه بر این، این نوع برنج، از کالری و کربوهیدرات بسیار بالایی برخوردار است. برنج قهوه‌ای باسماتی، از لحاظ کالری، فیبر و کربوهیدرات بیشتری دارد و همچنین منیزیم، روی، پتاسیم، فسفر، روی و ویتأمین بیشتری برای بدن فراهم می‌کند.

خرید برنج پاکستانی

با توجه به اینکه قیمت برنج‌های پاکستانی، در چند هفته گذشته بالا رفته است، ولی قصد دارید که برنج‌های پاکستانی مرغوب و با کیفیتی را با قیمت مناسبی خریداری کنید، فروشگاه مشهد برنج را به شما پیشنهاد می‌کنیم. بنابراین برای خرید برنج پاکستانی مقرون به صرفه در گونه‌های متفاوت آن، می‌توانید فروشگاه اینترنتی مشهد برنج را انتخاب کنید. این فروشگاه بهترین و باکیفیت ‌ترین برنج‌ها را در اختیار مشتریان خود می‌گذارد تا از خرید خود مطمئن و راضی باشند و خرید بسیار خوبی را تجربه کنند.

سخن پایانی

در این مقاله قیمت برنج پاکستانی در مشهد را بررسی کردیم و همچنین به بررسی انواع مختلف برنج‌های پاکستانی نیز پرداختیم. همان طور که گفتیم، برنج‌های پاکستانی از مرغوبیت و کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و به این خاطر که ظاهر بسیار خوبی دارند و دانه بلند هستند، بهترین گزینه برای طبخ در مهمانی‌ها و مجالس بزرگ و مهم است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار