خودروبر امید ارائه خدمات خودروبر ، حمل خودرو ، خودرو بر ، خودروبر تهران ، ماشین بر میباشد.
کد خبر: ۱۰۵۴۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶ 05 July 2022

خودروبر تهران

شاید بگویید خودروبر یا خودرو بر چیست ؟ اکثر شما هنگام مسافرت بین شهرستانی یا بین شهری یا در تهران به این مشکل برخورد کرده اید که خودرویتان دچار مشکل فنی شده باشد یا پنچر شده باشید و برای حمل خودرو  انتقال آن به یک محل مناسب برای تعمیر به یک خودروبر نیازمند خواهید بود. تمام خودرو بر های تهران از بهترین امکانات و تجهیزات بهره مند هستند.

حمل خودرو با خودروبر فقط هنگام رخ دادن یک حادثه انجام نمیشود بلکه برای مواردی مثل تعویض پلاک ، انتقال خودروهای گران قیمت و.. نیز از خوروبر استفاده میشود که برای حمل خودرو از خودرو بر های متفاوتی استفاده میشود.

خودروبر تهران ، حمل خودرو بر امید

استفاده از خودروبر چه مزایایی دارد؟

در بسیاری از مواقع ممکن است تنها راه شما استفاده از خودروبر باشد و باید حمل خودرو به شهرستان مورد نظرتان با خودرو بر تهران انجام شود.

از مزایای خودروبر تهران میتوان موارد زیر را نام برد:

  • جلوگیری از آسیب بیشتر : شما با استفاده از خودروبر تهران برای حمل خودروی خود میتوانید از آسیب بیشتر خودرویتان جلوگیری کنید فرضا کلاچ ماشین شما خراب شده و رانندگی بین شهری با آن میتواند به موتور ماشین آسیب بزند در اینجور مواقع بهره مندی از خودرو بر تهران برای حمل خودرویتان میتواند یک مزیت باشد و از آسیب به ماشین جلوگیری کند.
  • ضمانت امنیت برای انتقال : یکی از مزیت هایی که خودرو بر تهران دارد امنیت تضمینی است که در بهترین حالت ایمنی خودروبر تهران ، ماشین شما را به مقصد میرساند.
  • جابجایی انواع خودروها در تمام شرایط و زمان ممکن : خودرو بر تهران امکان جابجایی خودروی شما را در تمام شرایط های نامساعد چه از لحاظ آب و هوایی چه از لحاظ خرابی ماشین و نداشتن شرایط رانندگی راننده را دارد و به راحتی با استفاده از افراد متخصص در حمل خودرو اقدام میکند.
  • صرفه جویی در وقت : شما با استفاده از خودروبر تهران در استفاده از زمان خود صرفه جویی میکنید ، درست است که هزینه ای را بابت حمل خودرو پرداخت میکنید اما در زمان خود برای جابجایی خودرو صرفه جویی کرده اید و این یک مزیت عالی محسوب میشود.

استفاده از خودرو بر در چه زمان هایی و در چه شرایطی مورد نیاز است؟

  1. در شرایطی که خودروی صفری خریده اید و خودرو بر میتواند تا درب منزل آن را برای شما حمل کند.
  2. برای جابجایی خودروی بدون پلاک نیز استفاده از خودرو بر الزامی است.
  3. برای حمل خودروهای تصادفی به محلی دیگر استفاده از خودرو بر ها نیاز است.
  4. هنگامی که ماشین خود را بخواهید از مبدا تا مقصد معینی برسانید میتوانید از خودرو بر استفاده کنید در صورتی که تمایل به رانندگی نداشته یا شرایط رانندگی در آن زمان را نداشته باشید.

خودروبر تهران ، حمل خودرو بر امید

انواع روش های جابجایی خودرو بر با خودروبر چیست؟

2 روش در خودروبر و خودرو بر برای حمل خودرو وجود دارد که میتوان به موارد پایین اشاره کرد :

حمل خودرو با تریلی خودروبر

از این روش برای حمل خودرو در بیرون و خارج از شهر استفاده میشود اما برای سوارشدن خودرو بر روی تریلی سالم بودن ماشین الزامی است.

حمل خودرو به صورت تکی با کفی خودرو بر

از این روش هم برای حمل خودرو در بیرون شهر و هم برای حمل خودرو در داخل شهر استفاده میشود و بیشتر برای خودروهای تصادفی در اتوبان ها از این نوع خودرو بر ها استفاده میشود چون الزامی برای سالم بودن خودرو نیست و خودروبر ، خودرو را بر روی کفی سوار میکند.

حمل خودرو با یدک کش

این روش برای حمل خودرو در داخل شهر استفاده میشود و برای استفاده در خارج شهر زیاد توصیه نمیشود و خودرو بر ها هم نیز از این روش برای خارج شهر استفاده نمیکنند.

نکاتی که باید هنگام حمل خورو باید رعایت شود چیست؟

در حمل خودرو ، خودروبر باید نکاتی را در نظر بگیرد و با رعایت آنها ماشین را بدون هیچ نقص و عیبی تا مقصد برساند که این نکات در استفاده از روش های مختلف حمل خودرو متفاوت است.

نکات استفاده از یدک کش در حمل خودرو

  1. در شرایطی شما مجاز به استفاده از یدک کش برای حمل خودرو هستید که نورکافی برای دید داشته باشید.
  2. خودرویی که برای حمل خودرو به عنوان یدک کش اقدام میکند باید قدرت لازم برای حمل خودرو را داشه=ته باشد.
  3. در هنگام حمل خودرو با یدک کش باید خودرویی که آسیب دیده و یدک کش در حال حمل آن است دارای راننده با گواهینامه رانندگی باشد.
  4. از موارد مهم دیگر این است که یدک کش مجاز به حمل یک خودرو است نه بیشتر.
  5. خودروی یدک کش برای حمل خودرو باید بدون نقص فنی باشد.
  6. خودروبر یدک کش باید دارای حداقل یک لاستیک زاپاس باشد.
  7. دارای بیمه شخص ثالث باشد زیرا اگر در هنگام حمل خودرو به راننده ماشین آسیبی وارد شود ، بیمه خسارت وارد شده را پرداخت میکند.

نکات استفاده از کفی خودروبر در حمل خودرو

در این روش حمل خودرو توسط خودروبر از کامیون های سبک استفاده میشود و برای حمل خودرو و جابجایی آن نیاز است موارد زیر رعایت شود حالا چه حمل و نقل درون شهری باشد چه حمل و نقل بیرون شهری در هر صورت رعایت نکات زیر الزامی است.

  • راننده این نوع خودروبر ها باید دارای گواهینامه مورد نیاز باشند و صلاحیت رانندگی در این مورد را داشته باشند.
  • از آنجایی که خودرو بر با استفاده از جرثقیل خودرو را روی کفی قرار میدهد پس نیاز است برای حمل خودرو راننده دارای تجربه کافی باشد تا مشکلی در هنگام سوارکردن ماشین پیش نیاید چون ساده ترین اشتباه راننده ممکن است باعث سقوط ماشین شود.
  • خودرو بر باید امکانات و وسایلی نظیر زنجیر و.. برای ثابت نگه داشتن ماشین روی کفی را داشته باشد.
  • تناسب اندازه کفی با خودرو بسیار مهم است و شرکت خودروبر باید کفی مناسب نسبت به خودروی آسیب دیده ارسال کند.
  • یکی از نکات حائز اهمیت این است که مدارک خودروی خود را باید به راننده خودرو بر تحویل دهید چون پلیس هنگم بررسی مدارک ماشینی که خودروبر حمل میکند را از او میخواهد.
  • هنگام رساندن خودرو توسط خودوبر به مقصد وظیفه راننده خودرو بر است که خودروی شما را از روی کفی پیاده کند چون بدلیل نبود تجربه اگر شما اقدام به این کار کنید ممکن است به خودروی خود خسارت وارد کنید پس بهتر است این کار ارا به خودرو بر بسپارید تا بخوبی ماشین شما را از کفی پیاده کند.

خودروبر تهران ، حمل خودرو بر امید

برای اطلاعات بیشتر در مورد خودروبر تهران و خودرو بر میتوانید به سایت https://khodrobaromid.com/ مراجعه فرمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار