همزمان با اولین روز از دهه ذی‌الحجه، جشن ازدواج ۳۰ زوج جوان قرچکی با عنوان همایش همسفر بهشت برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۳۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷ 01 July 2022

به گزارش تابناک تهران، همزمان با یکم ذی‌الحجه سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س)، جشن ازدواج ۳۰ زوج جوان قرچکی با عنوان همایش «همسفر بهشت» در راستای مصوبات ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با حضور مسوولان شهرستان برگزار شد.

این همایش با همکاری فرمانداری، فرماندهی سپاه پانزده خرداد، بخشداری مرکزی، شهرداری، کمیته امداد، بهزیستی، بسیج خواهران حوزه حضرت معصومه(س)، خیرین و دیگر نهادها با حضور جمعی از مسؤولان و زوج‌های جوان و اجرای «علی صدرا» پژوهشگر حوزه خانواده و سبک زندگی ایرانی-اسلامی برگزار شد.

علیرضا فاتحی نژاد در این مراسم، اظهار کرد: در برخی نگرش ها، بحث تدارکات جشن ازدواج از خود مقوله ازدواج مهمتر می‌شود و در جامعه اسلامی که تکامل دین را در ازدواج می دانیم نباید تشریفات بر متن و بر اصل موضوع غلبه کند.

فرماندار قرچک گفت: اتفاق خوشایندی هست ولی بعضا به یک مقوله پراسترس تبدیل می‌شود، حالا هم می‌شود این موارد کمرنگ شود درصورتی که خود مردم و همه خانواده‌ها به خصوص جوانان کمک کنند.

فاتحی نژاد بیان کرد: جای تقدیر دارد از افردی که از غالب شدن دیدگاه مادی در زندگی جلوگیری کردند، افرادی که رقابت های کاذب را کنار گذاشتند، افرادی که با کاهش عقلانیت و‌گرایش افراطی‌گری در مراسم ازدواج مقابله کردند.

وی خاطرنشان کرد: همین‌که با ازدواج ساده، حس آرامش را در خانواده و والدین منتقل کردند ارزش و اجر معنوی بالایی دارد.

فاتحی نژاد عنوان کرد: دولت نیز حمایت های لازم را از این موضوع مهم دارد، اجرای قوانین حمایت از خانواده و جوانی جمعیت رسالت بزرگی در این راستا دارد که در کل کشور ستاد آن تشکیل شده است تا اقدامات اثربخش درراستای ازدواج و فرزندآوری داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار