خطیب جمعه شهر دوگنبدان گفت: رعایت عفاف و حجاب از دغدغه‌های مهم در کشور بوده که به مطالبه اجتماعی تبدیل شده است.
کد خبر: ۱۰۵۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹ 01 July 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید امین الله حجازی، امام جمعه گچساران در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های این هفته گفت: مقام معظم رهبری در دیدار اعضای خدمتگزار قوه قضاییه فرمودند که راز سربلندی جمهوری اسلامی در مقابل همه حوادث ایستادگی و نترسیدن از دشمنان است یعنی اینکه مومن و خدمتگزاران در نظام باید قوی و محکم در مقابل دشمنان بایستند و به وظایف شان نیز به احسن وجه عمل کنند.

وی افزود:رهبر انقلاب فرمودند که کار اصلی در مبارزه با فساد در هم شکستن ساختار‌های فساد زاست، یعنی اینکه گاهی اوقات زمینه‌ای فراهم می‌شود که خودبه خود منجر به فساد می‌شود و رهبری بازهم تاکید بر مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی مردم و جلوگیری از تضییع حقوق عامه کردند.

امام جمعه گچساران گفت:امروز سالروز ازدواج مولای عالم امام علی علیه السلام وحضرت فاطمه سلام الله علی‌ها است که به همه مسلمانان و به ویژه شیعیان عالم تبریک عرض می‌کنم.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد:امروزهم روز صنعت، معدن و تجارت است و برای این عزیزان نیز آرزوی موفقیت داریم و توصیه نیز دارم بازهم نظارت‌ها را بیشتر کنند تا مشکلات مردم نیز مرتفع شوند. .

حجت الاسلام حجازی خطاب به فرماندار گچساران گفت: چند روستا وجود دارد که مدت یک ماه دنبال رفع مشکل جدول آب شالیزار هستند که فقط یک بیل مکانیکی لازم دارند انتظار می رود مشکل این چند روستا برطرف شود. 

خطیب جمعه گچساران اظهارکرد: پیامی از مردم گچساران و از خطبه‌های نماز جمعه گچساران به وزیر نفت اعلام می‌شود که در کنار روستایی لوله‌های مربوط به صنعت نفت در خاک افتاده و در حال پوسیده شدن است و نیز باید دور انداخته شود، که پیشنهاد شده است به عنوان ستون برای سقف مسجد روستا بکاربرده شود، اما متولیان امر می‌گویند که امکان ندارد. 

امام جمعه گچساران گفت: اما در بحث حقوق بشر هیچ کشوری به اندازه آمریکایی‌ها به بشریت ظلم نکرده است و جنایت‌های زیادی هم در حق بشریت انجام دادند، آن‌ها نباید از حقوق بشر حرف بزنند.

حجت الاسلام حجازی با بیان اینکه رعایت عفاف و حجاب از دغدغه‌های مهم در کشور بوده که به مطالبه اجتماعی تبدیل شده است تصریح کرد: از همه هیات مذهبی، دانشگاه آزاد، حوزه‌های علمیه، آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات، بازار، ادارات وهمه و همه آحاد جامعه می‌خواهیم که دست به دست هم بدهند که بحث حجاب و عفاف و اخلاق در شهر نیز رعایت شود.

خطیب جمعه گچساران اظهارکرد:۱۶ تیرماه شهادت امام محمد، باقر علیه السلام است که این روز را نیز به همه عزیزان تسلیت عرض می‌کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار