سرپرست فرمانداری فیروزکوه:
سرپرست فرمانداری شهرستان فیروز کوه گفت: با روحیه خادمی مردم در دولت سیزدهم و با فاصله گرفتن از حرف و وعده برای اقدام و عمل مبتنی بر برنامه ریزی مطمئن و راهبری به شهرستان خدمات رسانی می کنیم.
کد خبر: ۱۰۵۳۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳ 01 July 2022

به گزارش تابناک تهران، محمد حیدری منش روز جمعه در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان فیروز کوه در جمع نمازگزاران حاضر و با قدردانی از انتخاب محسن منصوری استاندار برای سرپرستی فرمانداری شهرستان فیروزکوه، اظهار داشت: حضور در میعاد عبادی - سیاسی شهر فیروزکوه را به فال نیک گرفته و با همدلی و همراهی مردم در مسیرخدمت رسانی و کار جهادی اقدام موثری را انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: اصول بنیادین دولت سیزدهم بر بهبود معیشت مردم نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی، مبارزه با فساد و ایجاد عدالت و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه گفت:با تکیه برعدالت محوری به عنوان جوهره تحول در سطح شهرستان و جلوگیری از تبعیض و ویژه خواهی با استفاده از ظرفیت سرمایه اجتماعی مردم وبا بهره گیری از نگاه به درون شهرستانی و مساعدت و پشتیبانی مسئولان استانی، اقداماتی برای خلق ارزش و جاذبه بیشتر در سطح شهرستان ایجادمی کنیم که با همکاری مجموعه های مختلف و مردم این امر محقق خواهد شد.

حیدری منش گفت: حضور در بین مردم با خردمندی و تعقل و ایجاد روش های راهبردی این باور را ایجاد می کند که می توانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: شهرستان فیروزکوه ظرفیت های خوبی در حوزه گردشگری ،صنعت ،کشاورزی و دامپرروی داردکه با تکیه بر توان داخلی و با اتکال خلاقانه جوانان و پیشکسوتان در راستای تحقق اهداف گام برداریم تا شاخص های رفاه در شهرستان روند صعودی پیدا کند.

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروز کوه گفت: حلقه مفقوده نبود اتحاد و تشکل گرایی است و باید ایجاد اتحاد و جلوگیری از منفعت طلبی شکل گرفته و وحدت در شهرستان نهادینه شود.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار