موسوی گفت :افتتاح دستگاه آنژیوگرافی در ایزد خواست با بی مهری وزیر بهداشت نسبت به مردم این منطقه همراه شد.
کد خبر: ۱۰۵۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴ 01 July 2022

تابناک فارس به نقل از شیرازه: حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن موسوی خراسانی امام جمعه شهرستان آباده در گفتگو با شیرازه در باره حاشیه های پیش آمده هنگام حضور وزیر بهداشت در این شهرستان گفت: دستگاه آنژوگرافی از مدتی پیش با پول مردم خریداری شده و ما مدتها منتظر راه اندازی آن بودیم.

وی با بیان اینکه وزیر بعد از ظهر برای افتتاح آمد، گفت: محل مراسم افتتاح از سالنی که مردم حضور داشتند مجزا بود و پس از مراسم افتتاح و بهره برداری از دستگاه مورد نظر، تنها به جمعیت حاضر خبر دادند افتتاح انجام شد و وزیر رفت.

موسوی با ابراز ناراحتی از حضور پیدا نکردن وزیر در جمع مردم گفت: مردم به این مراسم دعوت شده بودند و مدتها در سالن مجاور با وجود گرمای زیاد منتظر حضور وزیر بودند، در حالی که قرآن آغاز مراسم در حال قرائت بود، خبر رسید افتتاح و رفتن وزیر به مردم رسید.

امام جمعه آباده تاکید کرد: ایزد خواست منطقه محرومی است، مردم با تمام توان سعی کردند از وزیر استقبال کنند، اما با بی توجهی وی روبرو شدند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
با سلام.
ممنون از امام جمعۀ آگاه شهرستان که این گلایۀ بحق مردم را ابراز نمودند.واقعاً مردم ایردخواست به تمام مشکلاتی که دارند هم در دوران انقلاب و هم در طول 8 سال دفاع مقدس مردانه و شجاعانه ایستادند و بیش از 120 نفر شهید در طول 8 سال دفاع مقدس تقدیم به انقلاب و کشور نمودند و تازه این بیمارستان هم پایه گذار آن وارث مرحوم حاج جاراله ایزدی( خیر ساز بوده است) است و این بی احترامی به مردم است.امید است به گوش مسولین برسد و از نماینده شهرستان هم انتظار می رود در برابر این بی حرمتی سکوت نکنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار